Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujacy zgłosił zwrot, lecz zwrócony towar nie jest tym ,który mu wysłaliśmy. Mało tego paragon dołączony do zwrotu jest od innego sprzedawcy. Klient oczywiście żąda zwrotu pieniędzy. Co prawda jest to teoretycznie ten sam produkt, niestety jego stan jest inny.
@e-kidi poproś o zwrot swojego produktu, a ten niech se odbierze 🙂
tak też zrobiliśmy, niestety klient nie rozumie problemu. chce zwrotu i tyle , taki sympatyczny..
@e-kidi chcieć to se może 🙂 a Ty Chciej swój towar !
ok, dzięki
Nie zwracaj, poczekaj na reakcję kupującego, a jak będzie dyskusja to przedstaw dowody.
Dobrze, że uczciwy kupujący dołożył paragon 😆 może allegro nie obciąży Ci za wypłacenie z AP. Ale niema tak źle zostanie Ci komentarz po transakcji.