Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mam obowiązek przyjąć zwrot towaru kilka tygodni po terminie? Odstąpienie od umowy zgłoszone 13 dni po odebraniu towaru, potem parę tygodni i widać nie mieli czasu odesłać.
Normalnie przyjmujemy bez problemu spóznione zwroty,ale to zwykle kilka dni, tydzień i zwykły zakup.
Tu klient chce zwrócić duże zamówienie, mocno po terminie, i w tym momencie możemy mieć problem z odsprzedażą towaru już niesezonowego. Zakup przez przedsiębiorcę,na FV(SP. Z O.O.)
Samo "Sp. z o.o" wyłącza obowiązek przyjęcia zwrotu.
Cześć, @rafal2944. Jeśli w ofercie miałeś wyłączone zwroty dla firm, to nie musisz go przyjmować.
Jeżeli nie miałeś tej opcji w ofercie, to jesteś zobowiązany przyjąć ten zwrot - nawet jeśli klient nie odesłał go w terminie. Jeśli kupujący zgłosił zwrot po 13 dniach od odebrania towaru, to oznacza, że odstąpienie zostało zgłoszone w terminie.
Tylko że w formularzu zwrotów nie ma takiej opcji. Co najwyżej można zaznaczyć że przyjmuje się zwroty od firm. Czyli możemy tylko włączyć zwroty dla firm.
To nie jest zwrot konsumencki. Tu politykę zwrotów ustalasz samodzielnie. Masz pełną dowolność.
@rafal2944 Złożenie takiego oświadczenia przez sp.z.o.o. nie wywołuje żadnych skutków prawnych które zobowiązywałyby Cię do czegokolwiek.