anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru po terminie.

rafal2944
#9 Pomysłodawca

Czy mam obowiązek przyjąć zwrot towaru kilka tygodni po terminie? Odstąpienie od umowy zgłoszone 13 dni po odebraniu towaru, potem parę tygodni i widać nie mieli czasu odesłać.

Normalnie przyjmujemy bez problemu spóznione zwroty,ale to zwykle kilka dni, tydzień i zwykły zakup.

Tu klient chce zwrócić duże zamówienie, mocno po terminie, i w tym momencie możemy mieć problem z odsprzedażą towaru już niesezonowego. Zakup przez przedsiębiorcę,na FV(SP. Z O.O.)

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Samo "Sp. z o.o" wyłącza obowiązek przyjęcia zwrotu.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @rafal2944. Jeśli w ofercie miałeś wyłączone zwroty dla firm, to nie musisz go przyjmować. 
Jeżeli nie miałeś tej opcji w ofercie, to jesteś zobowiązany przyjąć ten zwrot - nawet jeśli klient nie odesłał go w terminie. Jeśli kupujący zgłosił zwrot po 13 dniach od odebrania towaru, to oznacza, że odstąpienie zostało zgłoszone w terminie. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@MiMary

Tylko że w formularzu zwrotów nie ma takiej opcji. Co najwyżej można zaznaczyć że przyjmuje się zwroty od firm. Czyli możemy tylko włączyć zwroty dla firm.

 

@rafal2944

To nie jest zwrot konsumencki. Tu politykę zwrotów ustalasz samodzielnie. Masz pełną dowolność. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@rafal2944 Złożenie takiego oświadczenia przez sp.z.o.o. nie wywołuje żadnych skutków prawnych które zobowiązywałyby Cię do czegokolwiek.  

oznacz moderatorów