Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie, bo allegro w dyskusji ,zamiast edukować kupujących wprowadza ich w błąd .
Klient kupił Szczotkę do brody oraz dwa wyciskacze do farby do włosów na fakturę , gdzie kupującym jest zakład barberski. Skorzystał ze smarta. Po dwóch dniach zwraca szczotkę bez żadnych dokumentów. Wysyłamy do niego zapytanie co to jest - czy reklamacja ,czy zwrot -do którego nie ma prawa . Pani zdziwiona ,dlaczego nie ma prawa otwiera dyskusję i tutaj zaczynają się schody z Allegro. Allegro ,które powinno przestrzegać przepisów i działać zgodnie z nimi , tak lawiruje w dyskusji ,aby sugerować ,że to jest zwrot , że to zakup ale nie na firmę . Nie przyznaje się w dyskusji ,że jeżeli klient zakupi artykuł związany ze swoją działalnością na fakturę to nie ma prawa zwrotu. Ja jestem zszokowany wypowiedziami Allegro w dyskusji ,bo albo świadczą one o braku wiedzy u piszących albo świadomym działaniem ,gdzie działania te mają na celu obejście przepisów. Proszę o informację, jak inni w takich sytuacjach działają .
toto_company po co Ci szarpanka , wyślij korektę do podpisu i oddaj kasę . To moje zdanie , a zrobisz jak będziesz uważał. Zwrotu w takim przypadku oczywiście przyjmować nie musisz ,ale możesz ...Twoja decyzja .
@toto_company Jeżeli klient nabędzie na fakturę na firmę towar związany z profilem jego działalności gospodarczej, nie ma prawa do odstąpienia od umowy. Allegro nie może niczego sugerować, nie Allegro Decyduje, czy to zwrot, czy reklamacja. Jeżeli klient odstąpił od umowy i nie napisał w formularzu wyraźnie, że jest to reklamacja i nie określił swoich żądań, jest to konsumenckie odstąpienie od umowy, do którego w tym przypadku nie ma prawa, o ile opisujesz przebieg zdarzeń zgodnie z prawdą.
Przerabiałem to kilkukrotnie. Mimo przepychanek allegro w końcu stawało na naszej stronie , trafił Ci się po prostu "dziwny" konsultant.
Poproś o pomoc tutaj adminów.