anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru wysłanego innym kurierem

Justynka7495
#7 Wielbiciel#

Witam, klient zakupił towar, wybrał metodę dostawy DPD, ale ze względu na większy gabaryt zmieniliśmy wysyłkę inpost - 2 przesylki. Teraz klient chce zwrócić towar i ma problem z wygenerowaniem etykiety zwrotnej. Czy faktycznie blokada jest przez to że zmieniliśmy formę dostawy? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

tak

oznacz moderatorów

Justynka7495
#7 Wielbiciel#

I co w takiej sytuacji musimy zrobić?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Justynka7495 klient odsyła na własną rękę , a jeśli przysługiwał mu bezpłatny zwrot to musicie pokryć ten koszt .

oznacz moderatorów