Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mamy dwa problemy ze zwrotami od Kupujących.
Pierwszy to odesłany tornister. Klient zgłosił zwrot, że tornister posiada rysę, zadrapanie na klapie, paczka cała, itd. Zwrot wrócił, rozpakowaliśmy i widać, że jest to przecięcie nożem. Widocznie Klient przy rozpakowywaniu uszkodził tornister nożykiem - perfidnie po nim przejechał uszkadzając materiał. Na pewno tornister takiej wady nie miał, gdy go wysyłaliśmy. Jak taki zwrot rozegrać? Musimy go przyjąć? Nie mamy żadnych zdjęć przed wysyłką 😞
Druga sprawa to odesłany papier modelarski. W tym przypadku Klient zaznaczył, że mu nie pasuje. Papieru nie zabezpieczył - wrzucił po prostu do worka. Wrócił do nas z obitymi rogami i w zasadzie nadaje się tylko do śmieci. Czy taki zwrot musimy przyjąć?
@si-warta 1i2 Masz obowiązek Ustawowy przyjąć zwroty
1. Zabezpieczaj przesyłki w taki sposób , aby podobne sytuacje nie miały miejsca , kawałek kartonu z odzysku załatwia sprawę koncertowo ..
1i2 Ustawodawca daje Ci prawo umniejszenia zwrotu środków adekwatnie do utraty wartości zwracanego towaru .
Sprzedajemy produkty na allegro ale też kupujemy
dzisiaj otrzymaliśmy np: klawiaturę zapakowaną w tzw bezpieczny sposób, że pomimo naszych chęci nie dało się otworzyć opakowania bez zniszczenia jej pudełka
bo nie było w opakowaniu żadnego punktu od którego by można było zacząć je otwierać
sprzedawca użył z 10m foli i chyba całą rolkę taśmy by szczelnie i siłowo owinąć opakowanie klawiatury
stare przysłowie mówi "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu"
Jeżeli zmniejszymy kwotę adekwatnie do utraty wartości to na pewno skończy się dyskusją. Jak do tego podchodzi Allegro, bo w zasadzie to będzie słowo przeciwko słowu?
@si-warta allegro nie jest stroną transakcji ani sądem więc w najgorszym przypadku odda kasę lub wyrówna kupującemu z Protect bez obciążania Ciebie bo na allegro kupujący ma być zadowolony i wszystko mu wolno 😄
Druga sprawa to odesłany papier modelarski. W tym przypadku Klient zaznaczył, że mu nie pasuje. Papieru nie zabezpieczył - wrzucił po prostu do worka. Wrócił do nas z obitymi rogami i w zasadzie nadaje się tylko do śmieci. Czy taki zwrot musimy przyjąć?
Tu powinieneś spisać protokół szkody, i złożyć reklamację jak potwierdzą złe pakowania ( a tak będzie ) odrzucą reklamację i będziesz miał podkładkę w razie dyskusji 🙂
@si-warta sprawa 1 tonister
1 nie potrzebujesz zdjęć przed wysyłką wysłałeś cały prawo przewozowe art 74-78 kupujący nie sporządził protokołu szkody i nie zgłosił reklamacji do przewożnika a nadał do ciebie jako zwykły zwrot czyli liczysz dni od odebrania przez niego paczki jak minęło 7 dni oznacza to że przyjął paczkę bez zastrzeżeń i oddajesz mu pomniejszone o utratę wartości jak da się złożyć reklamację to składasz i potem masz podkładkę że jak nie umie otwierać paczek to niech nie używa ostrych przedmiotów bo se krzywdę zrobi i tez pomniejszasz wartość zgodnie z art 34.4 ustawy konsumenckiej
Sprawa 2 robisz jak poleca @kostas11 i też za swoje nieudolne spakowanie mu obniżasz zgodnie z ww art uk zwrot
zastaje sprawa negatywów bo jaśnie oburzone janusze zakupowe się śmiertelnie obrażą i im wszystko wolno a allegro im jeszcze z protecta odda i po łebku wygłaska