anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot uszkodzonego towaru, reklamacja a klient twierdzi że to moja wina

megii_ss
#12 Orędownik#

    

Kupujcy aby załapać się na smarta kupił dwie rzeczy, po czym jedną odsyła. Sęk w tym że towar dość delikatny (chonika zapachowa) i został zwrócony uszkodzony - złamana + przerwana folia co jest jednoznaczne z jej otwarciem.
Klient teraz przerzuca na mnie odpowiedzialność bo odesłał to w tym opakowaniu co dostał i że to ja uszkodziłam przy pakowaniu paczki. Skoro tak twierdzi to dlaczego nie zgłosił uszkodzenia przy odpakowywaniu przesyłki ?
Po poinformowaniu klienta o zaistniałym fakcie twierdzi że chce złożyć reklamacje - tylko jak i na co ? 

Doradźcie co mam zrobić bo za kilka złotych awantura jak smok, a tu nie o to chodzi tylko o zasady - mam serdecznie dosć być robiona w ciula bo klient święta krowa  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawa delikatna bo to słowo przeciw słowu, jak uszkodził to masz prawo obniżyć zwrot środków,

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@megii_ss zastanów się na przyszłość nad ograniczeniem prawa do zwrotów w wypadku choinek zapachowych. Bo po otwarciu folii - zapach się ulatnia = produkt traci swoje właściwości.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

jakaś podpowiedź jak to ogarnąć na allego, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@megii_ss czyli kupujący zgłasza reklamację, twierdząc, że produkt przyszedł do niego uszkodzony, czy odstępuje od umowy i dopierodopiero gdy Ty napisałaś, że produkt jest uszkodzony to chce złożyć reklamację w odpowiedzi na Twoją wiadomość?  
Jeśli  składa reklamację, to jako sprzedająca masz obowiązek ją rozpatrzyć, ale możesz ją odrzucić. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

Klient odstępuje od umowy (robi częściowy zwrot) i w momencie kiedy do niego piszę że zwrot przyszedł uszkodzony to on chce go reklamować. 
Kupujący już przez serwis zgłosił problem z zakupem, wystawił negatywa za to że stoję przy swoim.... samo życie. Idę robić kawę i odpisywać na te jego bzdury....

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

słowo przeciwko słowu to nie w tym przypadku - przy odbiorze przesyłki móg stwierdzić szkodę, nie stwierdził więc jej nie było - a obniżyć z czego skoro towar otwarty i nie nadaje się do dalszej odsprzedaży 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zrzut ekranu (729).png

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@megii_ss jeśli minęło 7dni od chwili odbioru do odebrania przez ciebie paczki oznacza to że kupujący nie wnosił zastrzeżeń do odbioru czyli dostał całą paczkę i towar ergo uszkodzenie powstało jak zwracał czyli albo sobie sam reklamuje albo art 34.4 uk pomniejszenie kwoty zwrotu do 1zł i papa

oznacz moderatorów