Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujcy aby załapać się na smarta kupił dwie rzeczy, po czym jedną odsyła. Sęk w tym że towar dość delikatny (chonika zapachowa) i został zwrócony uszkodzony - złamana + przerwana folia co jest jednoznaczne z jej otwarciem.
Klient teraz przerzuca na mnie odpowiedzialność bo odesłał to w tym opakowaniu co dostał i że to ja uszkodziłam przy pakowaniu paczki. Skoro tak twierdzi to dlaczego nie zgłosił uszkodzenia przy odpakowywaniu przesyłki ?
Po poinformowaniu klienta o zaistniałym fakcie twierdzi że chce złożyć reklamacje - tylko jak i na co ?
Doradźcie co mam zrobić bo za kilka złotych awantura jak smok, a tu nie o to chodzi tylko o zasady - mam serdecznie dosć być robiona w ciula bo klient święta krowa
Sprawa delikatna bo to słowo przeciw słowu, jak uszkodził to masz prawo obniżyć zwrot środków,
@megii_ss zastanów się na przyszłość nad ograniczeniem prawa do zwrotów w wypadku choinek zapachowych. Bo po otwarciu folii - zapach się ulatnia = produkt traci swoje właściwości.
jakaś podpowiedź jak to ogarnąć na allego, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji
@megii_ss czyli kupujący zgłasza reklamację, twierdząc, że produkt przyszedł do niego uszkodzony, czy odstępuje od umowy i dopierodopiero gdy Ty napisałaś, że produkt jest uszkodzony to chce złożyć reklamację w odpowiedzi na Twoją wiadomość?
Jeśli składa reklamację, to jako sprzedająca masz obowiązek ją rozpatrzyć, ale możesz ją odrzucić.
Klient odstępuje od umowy (robi częściowy zwrot) i w momencie kiedy do niego piszę że zwrot przyszedł uszkodzony to on chce go reklamować.
Kupujący już przez serwis zgłosił problem z zakupem, wystawił negatywa za to że stoję przy swoim.... samo życie. Idę robić kawę i odpisywać na te jego bzdury....
słowo przeciwko słowu to nie w tym przypadku - przy odbiorze przesyłki móg stwierdzić szkodę, nie stwierdził więc jej nie było - a obniżyć z czego skoro towar otwarty i nie nadaje się do dalszej odsprzedaży
@megii_ss jeśli minęło 7dni od chwili odbioru do odebrania przez ciebie paczki oznacza to że kupujący nie wnosił zastrzeżeń do odbioru czyli dostał całą paczkę i towar ergo uszkodzenie powstało jak zwracał czyli albo sobie sam reklamuje albo art 34.4 uk pomniejszenie kwoty zwrotu do 1zł i papa