Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jestem sprzedającym, opiszę swoją sytuacje, może ktoś miał podobnie i da wskazówkę 🙂
Dajmy na to Pani Janina*
- Pani Janina kupuje 25 lutego 2021
- Zgłasza zwrot 08 marca 2021
(Powód zwrotu: nie chcę podawać powodu)
- Paczka ze zwrotem nadana:
22 Mar 2021, 10:39
- Jest u mnie:
23 Mar 2021, 11:19
Przedmiotem są obrazy dekoracyjne w ramach, które podczas pakowania dajemy do pudła o gramaturze 480g, owijamy ponad 20 razy folią bąbelkową dookoła aby mieć pewność, że przetrwają całą logistykę aż do rąk klienta. Produkt będzie wisiał na ścianie więc musi dojść bez uszkodzeń/zadrapań i o to dbamy.
Pani dokonując zwrotu zdjęła wszystkie folie zabezpieczające z ramek, wyciągnęła z pudełka i włożyła obrazy do worka na śmieci i tak je do Nas wysłała. Oczywiście produkt przyszedł uszkodzony i nie nadaje się do niczego.
Pani Janina spamuje mailowo, iż widzi, że przesyłka doszła, zatem prosi o zwrot środków.
Ja zostaje bez towaru (uszkodzony, nadaje się do kosza) i bez kasy?
Miał ktoś podobny problem?
@la_nika i znowu to samo- jak się nie wie co odpowiedzieć, to najlepiej wpis usunąć. To proca też jest zakazana.
I jak za n-tym razem nikt nie kupi to nasuwa się pytanie - ile one są warte sokoro nikt ich nie chce za 1gr? Bo ceny już obniżyć nie możesz.
Nie kupują? To może trzeba te oferty wypromować🤣🤣🤣
Nigdy nie rób jak piszą, nie zmiejszaj ceny i nie zwracaj części, bo allegro uznaje że jak akceptujesz reklamacje to musisz zwrócić całość. Po prostu zapytaj czy chce produkt odesłać na jej koszt bo jest rozwalony i tyle.