Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiem, że przypadek nie będzie dotyczył większości ze Sprzedających, ale chciałbym się nad nim jeszcze raz pochylić.
Allegro wprowadziło jakiś czas temu możliwość sprzedawania zestawu składającego się z kilku produktów.
W moim przypadku sprzedałem zestaw dwóch produktów. Jako że produkty są fizycznie rozłączne, posiadają swój EAN, a na dokumencie sprzedaży stanowią osobną pozycję (ilość), to moim zdaniem nie mam prawa odmówić klientowi zwrotu części zestawu.
Niestety Operator Serwisu ma inne zdanie i odmawia zwrotu części prowizji od takiej transakcji.
Automatycznie oczywiście nie przechodzi, bo zwrot środków przez AF jest za niski. Odwołania - jak kulą w płot.
Moim zdaniem Operator Serwisu po prostu przywłaszcza środki pochodzące z prowizji w takim przypadku.
Problem łatwy do rozwiązania, bo już klient wypełniając formularz zwrotu w przypadku zestawu mógłby zaznaczyć że zwraca część (szt. itp) lub jak było kiedyś - potwierdzić, że częściowy zwrot miał miejsce, ale nie ma takiej możliwości. Dla Serwisu Zestaw to jedna pozycja i rabat transakcyjny się z automatu nie należy.
Czy spotykacie się z takim problemem lub macie na to jakieś rozwiązanie?
@DlaMistrzow_pl ale piszesz o zestawie tworzonym na allegro czy o zestawie który sam tworzysz i wystawiasz jako jedne produkt ?
Zestaw tworzony przez formularz wystawiania ofert poprzez zaznaczenie okienka "Wystawiam wiele sztuk produktu jako zestaw".