Zwrot wpłaty za jakość sprzedarzy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, przychodzę do Państwa z pytaniem. Czy zwrot wpłaty, anulowanie zamówienia z powodu braku towaru aktualnie nie stanie wpływa negatywnie na jakość sprzedaży czy też pozycjonowanie aukcji. Mam dużo produktów wystawionych sprzedaje nie tylko na Allegro i produkty schodzą. Około 1/3 zamówień muszę anulować z mojej winy ma to jakiś wpływ? Dziekuję
Z poważaniem
Damian Papis
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Papi5shop Za sam fakt takiego zdarzenia nie ma bezpośrednich konsekwencji, ale generalnie taka sytuacja nigdy nie powinna mieć miejsca. Są odpowiednie narzędzia do jej unikania.
Ja na pewno wystawiłbym negatywną ocenę sprzedawcy, który by tak mnie zawiódł. A to powoduje spadek oceny jakości i gorsze pozycjonowanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli witamy kolejnego trolla na All. Oczywiście lista VIP się należy.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maxr01 Ależ oczywiście, masz rację. Absolutnie nie można wystawiać negatywów za odmowę sprzedaży, tylko trzeba pana sprzedawcę przeprosić 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maxr01 ja sie zgadzam z @annas14-firma . Mnie także złości kiedy kupuje produkt a potem go nie otrzymuje. Wiem że czasem sie zdarzają różne sytuacje niemniej sprzedający powinien miec oferowany towar. Kiedys czekałem na szafke 3 tygodnie mimo że odstawa miała być w max 7 dni.
Po 3 tygodniach i tak musiałem anulowac zamówienie bo produktu nie było. A co najlepsze aukcja nadal spokojnie szła ( pewnie żeby popularnośc nie spadła)
Dlatego tez jak nabardziej uważam że w takich sytuacjach niestety ale negatyw sie w pełni należy.