Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył zamówienie, wysłaliśmy, nie dotarło w szacowanym przez Allegro terminie. Założył dyskusję, poprosił o pomoc Allegro - a Allegro w czwartym dniu po szacowanym przez siebie czasie dostawy - zaproponowało wypłatę z AP, z której klient rzecz jasna ochoczo skorzystał.
Brawo!! Jak dla mnie bomba - cytując klasyka - "Klient który otrzymuje i towar, i zwrot całości wpłaty jest mniej awanturujący się" 🙂
Dla mnie obyło się bez negatywa bo klient mimo początkowego wku****** finalnie zadowolony - ma i pieniądze i towar (przesyłka dotarła w tydzień po szacowanym przez Allegro terminie dostawy, w czwarty dzień po wypłacie z AP). Jeden problem mniej i jedna dyskusja więcej rozwiązana.
Wszyscy zadowoleni - nawet napisałem klientowi że cieszę się że Allegro poczuło się do odpowiedzialności i wypłaciło mu rekompensatę za opóźnienie w dostawie.
W taki sposób to to może działać - nie widzę przeciwwskazań!
@TechartGSM powiem Ci, że AIiexpress , też tak działa 😉, sam miałem przypadek, że czekałem dwa miesiące i złożyłem wniosek o zwrot, który dostałem, a po trzech miesiącach, przesyłka dotarła. Tam sprzedawcy, tez boją się protecta, znajomy zamówił sterownik do solarów i dostał w złym kolorze😉, napisał do sprzedającego i Chińczyk wysłał mu drugi gratis
@KOGIEL_T Ale ja bez sarkazmu... Ja grzecznie napisałem że złożyłem reklamację w związku z opóźnieniem w dostawie i czekamy na odpowiedź przewoźnika. Na to Allegro zaproponowało AP i pokryło wypłatę rekompensaty. Przeciwko takim działaniom serwisu nie widzę przeciwskazań.
@TechartGSM no racja, wprowadzili klienta w błąd, to oddali kasę, tak powinno być
@TechartGSM a o jakiej kwocie mowa?
Oczywiście niewielka, dwadzieściacoś zł - ale i tak doceniam że serwis zrobił coś w moim interesie!