Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sytuacja wygląda tak, że wysłałem do klienta towar za 30 zł i dodatkowo klient pokrył koszty przesyłki inpost paczkomat allegro 8,99 zł. Płatność była z góry. Paczka nie została odebrana przez klienta, przesyłka wróciła do mnie za darmo i klient zrobił zwrot na allegro. Czy w takiej sytuacji zwracam dla klienta tylko za towar, czy też za przesyłkę, którą on opłacił? Czy jeśli zwracam dla klienta za przesyłkę to mogę się zgłosić do inpostu/allegro o zwrot za taką przesyłkę?
@Ozin55 Przy zwrocie konsumenckim ( firma - konsument) klient pokrywa koszty zwrotu do Ciebie. Tutaj były za darmo. Wiec oddajesz mu wszystko. Nie ani Inpost ani Allegro Ci nic nie zwróci bo usługa wykonana. Kupujacy Cie po prostu "naciął". Weź na klatę.
@Ozin55 Klientowi zwracasz za towar i przesyłkę, czyli wszystko.
@Ozin55, tak jak radzili @pinsplash i @LEW433 powinieneś zwrócić Kupującemu koszt transakcji czyli również opłatę za przesyłkę. Nie zwracamy kosztów przesyłki, które Sprzedający oddaje Kupującemu przy odstąpieniu od umowy.
Poczekaj aż przesyłka z takiego zwrotu trafi do Ciebie bo może tu być próba oszustwa
Kupujący złamał prawo bo domaga się podwójnego zwrotu wpłaty
wypełnił formularz że zwraca towar i tego nie zrobił, a domaga się za taki fikcyjny zwrot pieniędzy
ja ostatnio mam dużo takich przypadków - pokazałem to moim prawnikom co z tym zrobić
kupujący w mailach odstępuje od umowy a potem wypełnia zwrot na allegro dostaje nawet numer przesyłki zwrotnej
a towar nawet do niego został wysłany
@Ozin55Nie można dokonać zwrotu czegoś czego nie jest się właścicielem, a staje się dopiero w momencie odbioru przesyłki. Może odstąpić od umowy a Ty go obciążyć kosztem samego zwrotu.