Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient zakupił towar - nie ma smart - więc zapłacił za przesyłkę
Towar wysłany - ale nie odebrany z paczkomatu
Wraca do mnie
dosłownie w tym samym dniu jak przyjechała zwrotna paczka do mnie - klient zgłasza zwrot towaru
Paczka - nie odebrana - bo widać że tylko kurier inpostu nakleił swoją etykietę zwrotną i do mnie
Jak tutaj zrobić zwrot za paczkę - towar ok - ale jak z przesyłką ?
na allegro nadal mam że zwrot zgłoszony - nie nadany
Na Allegro nie zmienił się status przesyłki? zawsze za zwrot płaci kupujący a ty mu zwracasz za towar i wysyłkę. najtańszą w tej ofercie.
@wojtek_2_
Kupujący może złożyć odstąpienie nawet jesli nie odebrał przesyłki z tym że jeśli sprzedawca ponosi koszty związane ze zwrotem nieodebranej paczki to może je potracić z kwoty zwrotu (przewoźnik często nalicza za to opłat, allegro robi to zazwyczaj w kolejnym okresie rozliczeniowym) Musisz sprawdzić jak to wygląda przy Twojej przesyłce.
Dodatkowo jeśli sprzedaż była prywatna to nie masz obowiązku zgadzać się na odstąpienie chyba że były inne uzgodnienia z kupujacym.
W takim wypadku najlepiej skontaktować się i spróbować dogadać się z kupującym.
Kupujący nic nie pisał - mam tylko że zgłosił zwrot towaru - status nadal jest - że tylko zgłoszony
Ja towar mam bo paczka wróciła nie odebrana
Wiem że mam zwrócić za przesyłkę - ale tutaj jest inaczej - bo klient nawet nie wyjął paczki z paczkomatu
No i co z tego że nie wyjął, odstąpił od umowy zakupu(zwrot) więc zwróć mu środki, czekasz na dyskusję czy co?
@wojtek_2_ ja zgłosił zwrot to se wydrukuj co ma pisać, oddaj co wpłacił minus koszt powrotu ( nieodebrani ) bo to spoczywa na konsumencie 🙂
Przy zwrocie kliknij se trzy kropecki i wydrukuj PDF - odstąpienie !!!
@wojtek_2_ jeśli jesteś sprzedającym firmą to zwracasz kwotę za towar plus najniższą kwotę wysyłki z oferty minus koszt jakim obarczył cię przewoźnik za zwrot towaru