Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie . klient zakupił od nas produkt z wysyłką na Litwę.Zrobił teraz zwrot płacąc za przesyłkę ponad 20 euro. Żąda od nas zwrotu kosztów wysyłki. Kto w takiej sytuacji pokrywa koszty zwrotu?
@www_etygrysek_pl musisz napisać trochę więcej ....
zwrot bez przyczyny , czy też ma jakieś zastrzeżenia do towaru
Zwrot bez przyczyny.
@www_etygrysek_pl oddajesz co wpłacił ( towar i wysyłka do niego ) a odsyła na swój koszt 🙂
Super dziękuje za informacje. Jeszcze może zapytam o zwrot w Polsce zwracamy całą kwotę wysyłki którą klient zapłacił przy zamówieniu?
@www_etygrysek_pl w całej uni obowiązuje ten przepis
Zwracasz koszt dostarczenia do klienta ( najtańszy z oferty ) jak wybrał pobranie lub droższego kuriera oddajesz za najtańszgo jakiego masz w ofercie ( nie liczymy smarta czy odbioru osobistego )
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Bardzo dziękuje za pomoc 🙂