Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klient kupił kilka przedmiotów i m. innymi 2 pary (LH/RH) bębnów do nawijania linki w bramie. Odesłał 2 bębny LH czyli lewe. Niestety ten towar występuje tylko w parach i jedna strona jest niesprzedawalna (praktycznie do wyrzucenia). Czy muszę zwracać pieniądze za ten szmelc. Generalnie staram się sprawy załątwiać na korzyść kupującego ale to jest zwykłe cwaniactwo.
Oczywiście poprawię elementy nie podlegające dyskusji. A przy okazji tych spornych przedmiotów . Czy prowadnice i zestawy docinane na wymiar podany przez klienta też podlega pod naruszenie regulaminu ? W razie nieuzgodnionego zwrotu co mam z tym towarem zrobić ?
@S_SERWIS Jeśli klient zamawia wymiar niestandardowy, którego później nie sprzedasz ze względu na indywidualny charakter, to wyłączenie zwrotów będzie uzasadnione.
Umożliwiam płatność co pół metra. Sprzedaję od kilkunastu lat i nigdy żaden klient nie chciał 9 kawałków po pół metra 🙂 bo nikomu to nie jest potrzebne. Docinam klientom na wymiar bo jedni są wygodni inni nie mają predyspozycji czy narzędzi do majsterkowania.