anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zdekompletowanego towaru

S_SERWIS
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Klient kupił kilka przedmiotów i m. innymi 2 pary (LH/RH) bębnów do nawijania linki w bramie. Odesłał 2 bębny LH czyli lewe. Niestety ten towar występuje tylko w parach i jedna strona jest niesprzedawalna (praktycznie do wyrzucenia). Czy muszę zwracać pieniądze za ten szmelc. Generalnie staram się sprawy załątwiać na korzyść kupującego ale to jest zwykłe cwaniactwo.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

S_SERWIS
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście poprawię elementy nie podlegające dyskusji. A przy okazji tych spornych przedmiotów . Czy prowadnice i zestawy docinane na wymiar podany przez klienta też podlega pod naruszenie regulaminu ? W razie nieuzgodnionego zwrotu co mam z tym towarem zrobić ? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@S_SERWIS Jeśli klient zamawia wymiar niestandardowy, którego później nie sprzedasz ze względu na indywidualny charakter, to wyłączenie zwrotów będzie uzasadnione. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ko_alka @S_SERWIS tylko że sprzedawca sprzedaje na kawałki po pół metra, a to nie jest wymiar niestandardowy jakby przyciął pod klienta np 4 metry 30cm to wtedy tak

oznacz moderatorów

S_SERWIS
#9 Pomysłodawca#

Umożliwiam płatność co pół metra. Sprzedaję od kilkunastu lat i nigdy żaden klient nie chciał 9 kawałków po pół metra 🙂 bo nikomu to nie jest potrzebne. Docinam klientom na wymiar bo jedni są wygodni inni nie mają predyspozycji czy narzędzi do majsterkowania.

oznacz moderatorów