anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty,odstąpienia-obsługa procesu

lidiaszulc3
#9 Pomysłodawca#

Witam, w jaki sposób obsługujecie zwroty gdy przychodzą ? Odnajdujecie je za pomocą numeru telefonu z wiadomości mailowych ? Jest jakaś inna metoda bym nie musiała zbierać tych wiadomości w skrzynce ? Zaczynam właśnie współpracę z BL i jestem totalnie zielona, czy tam jest jakaś łatwiejsza opcja tego procesu ? Miłego !! 😄 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mikeza
#20 Guru#

@lidiaszulc3  u mnie praktycznie wszyscy wysyłają formularz poprzez allegro, wiec prawie każdy zwrot jest w zakładce zwroty - allegro. Takich luzem odsyłanych z papierowym formularzem to już praktycznie nie ma.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lidiaszulc3 ja tak samo brak papierowych wszyscy przez allegro, jak przychodzi paczka, robię zwrot kasy przez allegro, drukuje zrzuty ekranu zwrot i kasa przelana + paragon spinam razem i do księgowej i zapominam, w razie co są w zakładce zwroty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

lidiaszulc3
#9 Pomysłodawca#

U nas jest tak samo, bardziej chodzi mi o to , że odstąpienie muszę wydrukować z @ , potem z @ znowu muszę wydrukować  potwierdzenie zwrotu środków . Myślałam ,że może jest metoda na szybszy proces ,z pominięciem  skrzynki ..:/ 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lidiaszulc3 ja drukuje zrzut ekranu szybciej 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

wujek to miszcz skrynszotuf 😄 potrafi nawet zrobić skrynszota na kartce 😄

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@kostas11 a rejestr zwrotów prowadzisz?

a skąd wiesz czy zwrot z allegro to odstąpienie od umowy czy też reklamacja lub coś innego?

a czy wiesz że rozporządzenie w sprawie wystawiania paragonów  wymaga przy zwrocie podpisu zwracającego?

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RED a prowadzę