Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem zwrot podwójnej przesyłki nadanej via DPD. Kupujący zadeklarował w kontakcie z centrala DPD odbiór własny. Niestety przez kilka dni nie podjął przesyłki i towar z naliczoną zwrotna opłata kurierską wrócił do siedziby firmy.
Jakież było nasze zdziwienie, gdy po złożeniu wniosku o zwrot prowizji dostalismy maila, że tenże nie został przyznany!!!!
Pomijam brak możliwości uzasadnienia wniosku i utrudniony kontakt w tego typu kwestiach, ale jakim prawem i na jakiej podstawie arbitralnie, bez znajomości konkretnej sytuacji podejmuje się decyzje o ciężarze finansowym na niekorzyść opłacającego terminowo wszystkie zobowiązania wobec Allegro przedsiębiorcy?
O pomocy w odzyskaniu utraconych w wyniku fałszywego zakupu środków nie wspomnę.
@tgsalamon1 Możesz się odwołać od nieprzyznanego zwrotu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Zrób to i napisz wyjaśnienie.
Dzięki, pierwszy raz spotyka nas takie kuriozum, dlatego wcześniej nie było nam To potrzebne.
Pozdrawiam.
Ależ istnieje możliwość odwolania, tu masz to wyjaśnione i opisane jak się odwołać: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/nie-otrzymalem-rabatu-transakcyjnego-zwr...