anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty prowizji. bezpodstawne odmowy.

tgsalamon1
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem zwrot podwójnej przesyłki nadanej via DPD. Kupujący zadeklarował w kontakcie z centrala DPD odbiór własny. Niestety przez kilka dni nie podjął przesyłki i towar z naliczoną zwrotna opłata kurierską wrócił do siedziby firmy.

Jakież było nasze zdziwienie, gdy po złożeniu wniosku o zwrot prowizji dostalismy maila, że tenże nie został przyznany!!!!

Pomijam brak możliwości uzasadnienia wniosku i utrudniony kontakt w tego typu kwestiach, ale jakim prawem i na jakiej podstawie arbitralnie, bez znajomości konkretnej sytuacji podejmuje się decyzje o ciężarze finansowym na niekorzyść opłacającego terminowo wszystkie zobowiązania wobec Allegro przedsiębiorcy?

O pomocy w odzyskaniu utraconych w wyniku fałszywego zakupu środków nie wspomnę.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@tgsalamon1 Możesz się odwołać od nieprzyznanego zwrotu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Zrób to i napisz wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

tgsalamon1
#7 Wielbiciel#

Dzięki, pierwszy raz spotyka nas takie kuriozum, dlatego wcześniej nie było nam To potrzebne.

Pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ależ istnieje możliwość odwolania, tu masz to wyjaśnione i opisane jak się odwołać: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/nie-otrzymalem-rabatu-transakcyjnego-zwr...

oznacz moderatorów