Miałbym dwie wskazówki poprawiające zadowolenie z przeprowadzanych transakcji na Allegro Lokalnie:
1. W formularzu dostawy konieczne / wymagane powinno być podanie numeru domu (podobnie jak w firmach kurierskich, gdzie niepodanie numeru skutkuje brakiem możliwości przejścia dalej w zamówieniu). Przykład z dzisiaj: klient opłacił zamówienie wybierając opcję dostawy kurierem i wpisał jedynie nazwę ulicy bez numeru (wg Googla znajduje się ponad 80 numerów domów na podanej w zamówieniu ulicy). Obecnie nie odczytuje moich wiadomości.
2. Doprecyzowanie terminu, jaki powinien mieć sprzedający na nadanie opłaconej przesyłki. W wyżej wymienionym przypadku, to sprzedający jest po lepszej stronie barykady, lecz jednocześnie jest to furtka dla nieuczciwych sprzedających.
3. Zsynchronizowanie powiadomień z Allegro Lokalnie o nowych wiadomościach w aplikacji Allegro. Wystarczyłby jakiś dzwoneczek przekierowujący do Lokalnie i przypominający o konieczności działania.