anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

3 sugestie na zmianę w Allegro Lokalnie

Kategorie
kupujący
kupujący 1057
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
384
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

3 sugestie na zmianę w Allegro Lokalnie

Speedy84
#8 Zapaleniec#

Miałbym dwie wskazówki poprawiające zadowolenie z przeprowadzanych transakcji na Allegro Lokalnie:

1. W formularzu dostawy konieczne / wymagane powinno być podanie numeru domu (podobnie jak w firmach kurierskich, gdzie niepodanie numeru skutkuje brakiem możliwości przejścia dalej w zamówieniu). Przykład z dzisiaj: klient opłacił zamówienie wybierając opcję dostawy kurierem i wpisał jedynie nazwę ulicy bez numeru (wg Googla znajduje się ponad 80 numerów domów na podanej w zamówieniu ulicy). Obecnie nie odczytuje moich wiadomości. 

2. Doprecyzowanie terminu, jaki powinien mieć sprzedający na nadanie opłaconej przesyłki. W wyżej wymienionym przypadku, to sprzedający jest po lepszej stronie barykady, lecz jednocześnie jest to furtka dla nieuczciwych sprzedających. 

3. Zsynchronizowanie powiadomień z Allegro Lokalnie o nowych wiadomościach w aplikacji Allegro. Wystarczyłby jakiś dzwoneczek przekierowujący do Lokalnie i przypominający o konieczności działania.

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Speedy84 bardzo Ci dziękuję za te sugestie. Przekazałam je już do zespołu Allegro Lokalnie i gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź, wrócę tutaj do Ciebie z informacjami. 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zaakceptowany

@Speedy84 tak jak obiecałam, wracam z odpowiedziami dotyczącymi Twoich propozycji: 

1. Mamy już gotowe takie rozwiązanie i wdrożymy je niebawem. Nie mogę podać konkretnej daty, ale powinno pojawić się maksymalnie w przeciągu następnego miesiąca. 

2. W naszym regulaminie znajduje się już taki zapis: "5.1. Transakcje zawarte poprzez nawiązanie kontaktu przez strony w związku z Ogłoszeniem są realizowane według swobodnego uznania stron Transakcji. W celu uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że strony mogą ustalić warunki Transakcji w sposób dowolny, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa. Sprzedający powinien wskazać termin dostawy, jeżeli przekracza on 7 dni od momentu zawarcia Transakcji, przy czym czas dostawy nie może być dłuższy niż 10 dni kalendarzowych.

3. Tutaj niestety nie mogę nic zagwarantować, oczywiście przekazałam Twoją sugestię do zespołu, ale nie mamy w planach takich zmian takiej synchronizacji w najbliższym czasie, co nie wyklucza tego, że być może się pojawi w przyszłości. 

Podsumowując bardzo dziękuję Ci za wszystkie sugestie 🙂 

Speedy84
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  dziękuję za zaangażowanie i pomoc we wdrażaniu naszych sugestii i pomysłów na ulepszanie platformy. Pozdrawiam serdecznie

 

Jeszcze tylko pytanie do kwestii wysyłki zakupionego towaru na Allegro Lokalnie. Czy istnieje termin, po przekroczeniu którego można wnioskować o zwrot środków, jeśli paczka nie została nadana? 

oznacz moderatorów