Konkretnie chodzi o anulowanie w skrajnych przypadkach , po weryfikacji ze strony allegro .
Dzisiejszy problem : Klientka zamawia ,, polecony ,, O.K. ,zabieram się do pakowania i generuję etykietę ZONK podany adres odbiorcy nie zawiera numeru posesji i lokalu , OK czasem się zdarza , na maila brak odpowiedzi ... nooo rozumiem .... DZWONIĘ . Odbiera PANI już jej pierwsze słowa nie napiszę jakie wywarły na mnie wrażenie ,ale nie w tym rzecz.
Prosze o podanie brakujących cyferek podając dane jakie mam i CO!! okazuje się ,że NIE ! Kwiatkowskiego jak w karcie zakupu ,a Wojska Polskiego .. no dobra .
Nalegam ,aby klient odpowiedzial na wysłanego maila , ale schody ,u ... Pani nie potrafi ... no cóz dobra proszę o podanie w rozmowie , informuję ,że będę nagrywał .
Ulicę już mam teraz proszę o cyferki dla jasności odpowiedź klienta piszę słownie ,,DWA JEDEN TRZYNAŚCIE,, HM... gniotę klienta bo mi nie gra , ponownie otrzymuję zniecierpliwioną odpowiedz j/w , gorąco przepraszam i dalej naciskam , ostatecnie stanęło na tym ,że BLOK 2 , KLATKA 1 MIESZKANIE 13 . Cyfry na wszelki wypadek zmieniłem w pisanym wątku .Wysyłam dzisiaj tą przesyłkę ,ale mam 90% pewności ,że wróci .