anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

Kategorie
kupujący
kupujący 630
inne
inne 136
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
6
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
61
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
182
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
75
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
634
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
367

Anulowanie zamówienia

Pszczola2013
#11 Animator#

Odkąd zostało wprowadzone anulowanie zamówienia, klient anuluje i kupuje ponownie jak mu płatność  nie wyjdzie, a sprzedawcy produkty schodzą ze stanu i w każdą aukcje musi wejść i je poprawić,a to zabiera czas. Zanim klient kliknie "ANULUJ" powinna mu się wyświetlić informacja w stylu: " czy na pewno chcesz zrezygnować z zakupu? Jeśli masz problem z płatnością nie kupuj ponownie tylko wejdź w zakładkę kupiłem i ponów płatność", nawet gdyby to był jeden klient na jakiś czas to zawsze to zaoszczędzony czas. Codziennie mam takich klientów po kilku i zamiast obsługiwać zamówienia poprawiam na aukcjach dostępność produktów.

1 Komentarz
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@Pszczola2013 Cześć, dziękuję za ten pomysł. Rozumiem, że codzienne edytowanie dostępności produktów w ofertach może być kłopotliwe. Jednak zanim kupujący kliknie w przycisk “Anuluj zakup” widzi status swojego zamówienia jako “nieopłacone”, a także ma możliwość ponowienia płatności. Dodatkowe informowanie kupujących o takiej możliwości byłoby dublowaniem komunikatów.

oznacz moderatorów