anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

automatyczna otwieranie dyskusji przy generowaniu zwrotu

Kategorie
kupujący
kupujący 985
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
252
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

automatyczna otwieranie dyskusji przy generowaniu zwrotu

assasin_zlotow
#11 Animator#

Za każdym zwrotem tworzę dyskusję z dokladnie taką samą informacją co w zwrocie.
Dobrze by to było automatyczne.

Czemu?

1. Żebym miał podgląd kto mi jeszcze nie zwrócił by go upomnieć.
    Sprzedawcy często zapominają zwrócić pieniędze, i trzeba się upominać.

2. Żeby sprzedawca mógł zaproponować alternatywne rozwiązanie, (np. częściowy zwrot bez odsyłania - dość częste)

3. W dyskusji automatyczne statusy:
kupujący:
1) wypełnił formularz zwrotu (powiadomić tylko sprzedawcę mailem + pkt 2.)
2) kupujący nadał zwrot (bez powiadomień)
3) sprzedający zwrócił wpłatę (powiadomić tylko kupującego mailem)
4) jeśli sprzedawca po 2 tygodniach nadal nie zwrócił (powiadomić obydwu mailem)

9 Komentarze
assasin_zlotow
#11 Animator#

Za każdym zwrotem tworzę dyskusję z dokladnie taką samą informacją co w zwrocie.
Dobrze by to było automatyczne.

Czemu?

1. Żebym miał podgląd kto mi jeszcze nie zwrócił by go upomnieć.
    Sprzedawcy często zapominają zwrócić pieniędze, i trzeba się upominać.

2. Żeby sprzedawca mógł zaproponować alternatywne rozwiązanie, (np. częściowy zwrot bez odsyłania - dość częste)

3. W dyskusji automatyczne statusy:
kupujący:
1) wypełnił formularz zwrotu (powiadomić tylko sprzedawcę mailem + pkt 2.)
2) kupujący nadał zwrot (bez powiadomień)
3) sprzedający zwrócił wpłatę (powiadomić tylko kupującego mailem)
4) jeśli sprzedawca po 2 tygodniach nadal nie zwrócił (powiadomić obydwu mailem)

mdrogeria
#21 Demiurg#

y..yyyy ,  kiepski pomysł 

kostas11
#21 Demiurg#

@assasin_zlotow a wiesz że dyskusja do tego nie służy 😞 Dyskusje się zakłada jak jest problem czyli jak minie 14 dni od odstąpienia, a tak zarażasz sprzedawcę na utratę punktów, co powoduje utratę Super Sprzedawcy, obniża pozycję ofert itp. 

Rób zakupy bardziej przemyślane to nie będziesz się gubić w zwrotach 🙂

Pamiętaj też że na zwrotach sprzedawcy są w plecy i koniec końców rosną ceny produktów 😞

kostas11
#21 Demiurg#

@assasin_zlotow 

1) wypełnił formularz zwrotu (powiadomić tylko sprzedawcę mailem + pkt 2.)

Jest powiadomienie mailowe !!!!
2) kupujący nadał zwrot (bez powiadomień)

3) sprzedający zwrócił wpłatę (powiadomić tylko kupującego mailem)

Jest powiadomienie na maila !!!
4) jeśli sprzedawca po 2 tygodniach nadal nie zwrócił (powiadomić obydwu mailem)

Wtedy rozpoczynasz dyskusję !!!

brakestop
#15 Entuzjasta#

Świat się zrobił taki okrutny !

assasin_zlotow
#11 Animator#

@kostas11  

"Rób zakupy bardziej przemyślane to nie będziesz się gubić w zwrotach "

powiedz to lombardom, by żetelniej sprawdzały przedmioty bym nie musiał zwracać
na 10 zakupów w tygodniu  od lombardów, conajmniej 2-5 zwrotów

"1) wypełnił formularz zwrotu (powiadomić tylko sprzedawcę mailem + pkt 2.)

Jest powiadomienie mailowe !!!!"

a ja mam tylko maile od allegro, znikąd indziej

"3) sprzedający zwrócił wpłatę (powiadomić tylko kupującego mailem)
Jest powiadomienie na maila !!!"

no OK, ale jak nie zwrócił to gdzie mam szukać maila o braku zwrotu?

"4) jeśli sprzedawca po 2 tygodniach nadal nie zwrócił (powiadomić obydwu mailem)
Wtedy rozpoczynasz dyskusję !!!"

po dwóch tygodniach, to ja już dawno zapomnę o zwrocie, których mam miesięczne pewnie ok. 10-20

assasin_zlotow
#11 Animator#

reasumując wszystko co się dzieje w allegro powinno tam zostać, a nie maile

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@assasin_zlotow Cześć. Absolutnie nie. Dyskusja powinna zostać otwierana w przypadku problemów z transakcją, a nie prewencyjnie czy "na wszelki wypadek".

Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy i dostajesz powiadomienie mejlowe, kiedy zwrot środków zostanie zlecony. Informacja jest też widoczna w zakładce Kupione. 🙂 

assasin_zlotow
#11 Animator#

@ko_alka 
udajesz moderatora i wydaje ci się że coś wiesz o allegro?


a zwrot na konto bankowe?
a zwrot na numer konta allegro pay?

oznacz moderatorów