anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezsensowny formularz po zwrocie zainicjowanym przez Sprzedawcę

Kategorie
kupujący
kupujący 624
inne
inne 134
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
9
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
60
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
176
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
80
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
630
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
358

Bezsensowny formularz po zwrocie zainicjowanym przez Sprzedawcę

w.skrzypinski
#10 Popularyzator#

Kolejny raz mam następującą sytuację:

- Sprzedający dzwoni z przeprosinami, że towar został sprzedany innym kanałem (stacjonarnym) i klika zwrot wpisując powód: towar niedostępny

- Allegro przysyła do mnie formularz z prośbą o wytłumaczenie powodu zwrotu, z tym że lista powodów jest standardowa i dotyczy Kupującego (!)

Proszę o naprawienie tego irytującego błędu.

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

Dziękuję za Twoją propozycję @w.skrzypinski, zgodnie z zapowiedziami w formularzach i mailach dotyczących zwrotów wprowadziliśmy już także opcje dotyczące odstąpienia od umowy z winy Sprzedawcy. Wśród dostępnych powodów znajdziesz następujące przykłady: 

- przedmiot nie dotarł na czas,

- Sprzedawca nie miał przedmiotu na stanie,

- przedmiot był niezgodny z opisem. 

oznacz moderatorów