Witam,
Czy jest możliwość dodania do centrum wiadomości filtrowania po loginie kupującego/sprzedającego oraz filtrowania po tym co było w wiadomości?
Często pytania klientów dotyczą tego samego, ale trzeba szukać co się komu wcześniej odpowiedziało, żeby nie pisać po raz kolejny tego samego tylko cyk, skopiuj i po sprawie. Wtedy same słowa kluczowe wystarczą do wyszukania.
Tak samo pisało się do klienta 3-4 tyg wcześniej, ale nie otrzymaliśmy żadnej od niego odpowiedzi (dlatego szukanie na skrzynce pocztowej jest bez sensu), a chcemy podejrzeć co tam miał napisane. Znając jego login musimy w przeglądarce wyszukiwać po "ctrl+F" co jest męczące, bo przeglądarka przeszukuje tylko to co ma wyświetlone, a w centrum wiadomości jest magiczny schemat "Załaduj więcej" i to jak szukanie igły w stogu siana. Przy ustawionych automatycznych wiadomościach po sprzedaży jest ich sporo i ciężko to ogarnąć 🙂 Wiadomości wysyłane są na email, ale przez szyfrowane maile allegro wszystkie takie wiadomości trafiają do centrum i zawala się całe centrum.
Dodanie funkcji filtrowania jest jednym z podstawowych elementów, więc to żadne wyzwanie dla waszego "IT" 😉
_____
Pzdr