Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
@Pengano Cześć, dzięki za wiadomość. Ustawiony czas wysyłki możesz sprawdzić w zakładce Moje oferty. Kliknij w [Akcje], następnie [Edytuj]. Wyświetlony zostanie formularz wystawiania z taką informacją.
Autor miał raczej na myśli, aby w liście ofert był ten czas widoczny, bo z funkcji zmiany to korzysta wielu w przypadku zmiany. Przy tysiącu ofert nie zna się wszystkich czasów wysyłek dla poszczególnych przedmiotów. Czasem zdarza się, że wydłużono czas wysyłki ze względu na chwilowy brak towaru, ale po wróceniu na stan zapomina się zmienić go ponownie. "Moje oferty" przegląda się całkiem często więc dobrze by było widzieć taką informacje na tej liście od razu. Łatwiej wtedy wychwycić błędy w ustawieniach, a nie szukać po każdej ofercie co ona tam ma ustawione.
Jeśli mam do zmiany czas wysyłki to chciałbym wcześniej wiedzieć jaki jest ustawiony, aby nie robić bez sensu takiej operacji, że zmieniam czas wysyłki z 2dni na 2 dni. Jest to wtedy zwykła strata czasu.
_____ Pzdr
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.