Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Pomysły są odrzucane bez zrozumienia ich istoty. Komentarze Moderatora kompletnie bezsensowne, nie odnoszące się do istoty zgłoszonego problemu. Odrzucają nie rozumiejąc o co się rozchodzi i nie podając sensownych argumentów.
@Pengano rozumiem, co masz na myśli, ale zapewniam, że dużo łatwiej powiedzieć niż zrobić. Wystarczy sobie uświadomić, że forum to tylko jeden z ośrodków pomocy, to raz. Dwa, że allegro jest ogromne i znajduje się tu tak wiele działów, że trudno byłoby zatrudnić taką ekipę, która ogarnęłaby to wszystko. Moderacja w gruncie rzeczy zajmuje się pilnowaniem porządku na forum, podpowiedziami w sprawie rozwiązań niektórych problemów i kontaktem z innymi pracownikami allegro, którzy mają większą wiedzę zarówno na temat danego działu, jak i ogólnego problemu. Zgadzam się, że kreatywne myślenie jest tu bardzo potrzebne, ale problem leży znacznie głębiej niż u samych moderatorów. Poza tym, ja nawet nie wiem, czy to oni decydują o odrzuceniu pomysłów, ale zakładam, że nie - są w tym wypadku stroną pomiędzy.
Po namyśle przepraszam za złośliwość. Moderator ma za zadanie napisanie w sposób dyplomatyczny takiej odpowiedzi: "Allegro ma Was wszystkich w nosie. To co wymyśliliśmy jest święte i choć jest do bani, to nie chce nam się tego zmieniać. A ta cała Społeczność, to tylko zasłona dymna, że coś robimy w kwestii współpracy z Użytkownikami."
I teraz masz rację, że praca Moderatora jest niezwykle ciężka. Trzeba bla bla bla napisać, aby Użytkownicy odczepili się, a nie obrazili.
Nie można winić Moderatorek za to, że przekazują Wam wszystkim wiadomości od odpowiednich działów. Jeżeli ktoś zgłosi pomysł powiedzmy dotyczący produktyzacji, to Moderatorki nie zajmują się rozpatrywaniem tych pomysłów, tylko właśnie dział produktyzacji i jeżeli ten dział postanowi, że ma być tak czy siak, pomysł zostanie zaakceptowany lub odrzucony, Moderatorki wam tylko przekazują to, co postanowili. Nie wiem co to za obwinianie Moderatorek za postanowienia działów w Allegro.
@Pengano z całą moją ogromną niechęcią do allegro, ten fragment jest niesprawiedliwy: "I teraz masz rację, że praca Moderatora jest niezwykle ciężka. Trzeba bla bla bla napisać, aby Użytkownicy odczepili się, a nie obrazili". Bo owszem, moderatorkom zdarza się nie odpowiadać na problematyczne kwestie, zwłaszcza dotyczące przeklętego, kompletnie nieudanego i niedziałającego katalogu, ale uprzejmości i starań mimo wszystko nie można im zarzucić.
Problem w tym, że koszmarnie generalizujesz. Przecież za tą machiną stoją znacznie większe pionki i to oni o wszystkim decydują. I właśnie dlatego praca moderatorek jest taka niewdzięczna - bo one, jako przekaźniki, za wszystko obrywają.
Jeśli jest taki dział pomysłów i ludzie poświęcają tu swój czas, żeby zaproponować ulepszenia systemu, to wypada przynajmniej przeczytać pomysł ze zrozumieniem. Ewentualnie dopytać, bo nie każdy pisze jasno.
Przepraszam w takim razie Panią Moderator i moje pretensje kieruję oczywiście do tych osób decyzyjnych z góry, które wykonały marnie swoją pracę i nawet nie chce im się uzasadnić dlaczego ma tak pozostać.
Proszę o skasowanie tego wątku, bo jak widać sprawa dotyczy bardziej tych z góry, a nie pośredników. Może już zauważyli, że muszą się bardziej postarać.
@Pengano Cześć. Rozumiem, że odrzucenie pomysłu, nad którym pracowałeś i poświęciłeś swój czas, żeby zamieścić go na Gadane, nie jest przyjemne. Pamiętaj jednak, że zrealizowanie wszystkich pomysłów, jakie się u nas pojawiają, jest po prostu niemożliwe. Powody są różne - ograniczenia prawne, decyzje biznesowe, kosztochłonność wdrożenia lub inne priorytety na najbliższy czas.
Oczywiście każdej sugestii poświęcamy czas i weryfikujemy zasadność sugerowanych wdrożeń. I właśnie to robimy - konsultujemy Wasze pomysły, poszukujemy przestrzeni na ich realizację i przekazujemy do odpowiednich zespołów, które sprawdzają wszystkie "za" i "przeciw". Nie możemy Cię jednak informować o wszystkich procesach podejmowanych w firmie, ponieważ są to w większości informacje wewnętrzne. Jeśli masz konkretne zarzuty do działań moderatorskich, zgodnie z regulaminem możesz to zgłosić mejlowo na spolecznosc@allegro.pl.
@br.@Methrylis@mdrogeria@DarkStoorM W imieniu Macieja, Oli, Natalii, Mai, Moniki i własnym dziękujemy za Waszą reakcję. Jest nam bardzo miło, że doceniacie naszą pracę 😊💛
Akurat ta zmiana, także Wam ułatwiłaby pracę i uprościła system. "Ustawienia godzin składania zamówień" to duża i skomplikowana struktura, do niczego nie potrzebna. Zawartość tych wszystkich tabel łatwo wyliczyć i nie obciążać Sprzedawców codziennym kontrolowaniem tego wszystkiego. Musimy dla każdego przewoźnika nieustannie sprawdzać czasy graniczne, aby te dane były aktualne. Od tego mamy komputery i programy, żeby żmudne czynności wykonywały za nas.
Pozostaje też kwestia o której wspomniałem: Jak w tych tabelach uwzględnić to, że jeden przedmiot wymaga 5 minut spakowania, a inny wymaga nawet kilku godzin przygotowania?
Dlatego chciałbym usłyszeć argumenty Pana Projektanta, czemu jest tak uparty, aby utrudniać Sprzedawcom pracę. Zamiast wypełniania tych wszystkich tabel ręcznie, wystarczy połączyć dane o Czasie Wysyłki, Godzinach granicznych i ewentualnie uwzględnić godziny pracy firmy. Wszystkie te dane są w systemie i prosty wzór może zastąpić skomplikowane tabele ułatwiając wszystkim prace.
Oczywiście jeśli poświęcacie wygodę użytkowników dla innych celów, to OK, ale bardzo zależy mi, żeby osoba decydująca przynajmniej zapoznała się i miała w głowie takie lepsze rozwiązanie na przyszłość. Ponieważ są w systemie setki różnych bubli od lat utrudniających pracę, to mam wrażenie że ci ludzie tego w ogóle nie czytają i to powoduje irytację i nękanie Konsultantów. Przepraszam, ale to wynik bezsilności. Np. najczęściej używane funkcje nadal macie na końcu menu, choć pierwszy rok informatyki uczy jak to robić prawidłowo. Tak jakby ktoś w Allegro był sabotażystą i celowo utrudniał ludziom korzystanie. Skąd się to bierze? Chyba właśnie z braku realnego kontaktu z Projektantami.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.