anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostawa uzgadniana ze sprzedającym

Kategorie
kupujący
kupujący 892
inne
inne 175
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
69
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Dostawa uzgadniana ze sprzedającym

alle_szyn
#9 Pomysłodawca#

Mam propozycję, aby w przypadku kiedy w ofertach nie ma żadnego wspólnego cennika i pojawia się opcja kosztu dostawy uzgadnianego ze sprzedającym, zanim zamówienie zostanie oznaczone jako złożone, była opcja, aby klient uzgadniał kwotę dostawy w porozumieniu ze sprzedawcą. Obecnie może wpisać dowolną kwotę i zamówienie jest złożone. Tutaj sugestia, aby najpierw ustalać kwotę, a dopiero później przechodzić do finalizacji.

4 Komentarze
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

Dziękuję za sugestię! Zweryfikujemy ten temat pod kątem skali. Do tego czasu muszę prosić o cierpliwość. 🙂  Zachęcam również do sprawdzenia, jak ustawić łączenie kosztów dostawy dla ofert z różnymi cennikami: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/cennik-dostawy/jak-ustawic-odpowiedni-sposob-laczenia-kos... 

DetalTaniejHurt
#8 Zapaleniec#

Ja bym poszła o krok dalej i przy masowym zamówieniu zrobiła jak na lokalnie. 

Czyli jak ktoś kupuje ponad 2 rzeczy to wychodzi pytanie do sprzedawcy o ustalanie kosztu transportu !

Chodzi o gabaryty i wagę 😞 

Miałam w swej ponad 20 letniej styczności z allegro wielokrotnie sytuacje, że ktoś kupił  około100 produktów i ni jak nie wejda One do 1 paczki 😞

Mało tego nawet jeśli wyjdzie 10 paczek SMART to wysyłając przez menadzer inpost za darmo mamy 1 paczkę, a za 9 kolejnych musimy zapłacić 😞

Ja mam takie rozwiązanie w tej sytuacji - szczególnie przy droższych zamówieniach, że anuluje je (oczywiście po wczesniejszym kontakcie z klientem) i rozbijam je np na 10 osobnych, wtedy jak każde jest powyżej 45zł a klient ma smart wysyłam za darmo i oboje jesteśmy zaspokojeni 🙂

DetalTaniejHurt
#8 Zapaleniec#

...oczywiście moje rozwiązanie może byc problemowe, bo nie raz zostałam posadzona o próbę sprzedaży po za allegro co skutkowało usunieciem jednego z moich kont 😞 ale jak by ktos się wczytał to nikt na tym nie traci 😞

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Wracam z odpowiedzią i dziękuję za cierpliwość. Temat mamy na liście zadań, ale obecnie pracujemy nad innymi, pilniejszymi zadaniami. Na ten moment pomysł odrzucam, bo w Q4 raczej nic się w tym aspekcie nie zmieni, ale kiedy tylko dowiem się czegoś w tej sprawie, to wrócę tutaj z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów