Witam. Chciałabym zaproponować nową funkcję, a mianowicie filtrowanie zapytań o oferty. Chodzi o to że nie ma takiej funkcji żeby sprawdzić czy o daną ofertę było jakieś zapytanie. Wczoraj spotkałam się z sytuacją gdzie sprzedał mi się towar którego niestety nie znalazłam na magazynie. I postanowiłam zweryfikować dlaczego tego towaru nie mam. Kojarzyło mi się ze ktoś kiedyś pytał o ten produkt i chciałam sprawdzić na jakim etapie zakończyła się konwersacja z tym klientem, bo być może ktoś zdecydował się zakupić ten towar stacjonarnie, a ja przez zwyczajną nieuwagę nie skasowałam oferty i stąd ten błąd. No i właśnie taka funkcja by się przydała, bo nie uśmiechało mi się wchodzić w każdą wiadomość i szukać tego zapytania.. Przydał by się taki filtr w wiadomościach 🙂 Pozdrawiam Serdecznie, Joanna ! 😉