Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...
Myślę że taka opcja bardzo by się przydała. Dostaje od czasu do czasu spam który ani nie dotyczy chęci kupna przedmiotu ani ten ktoś o niego nie pyta. Przydała by się więc opcja zablokowania kontaktu...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...
Myślę że taka opcja bardzo by się przydała. Dostaje od czasu do czasu spam który ani nie dotyczy chęci kupna przedmiotu ani ten ktoś o niego nie pyta. Przydała by się więc opcja zablokowania kontaktu...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...
Myślę że taka opcja bardzo by się przydała. Dostaje od czasu do czasu spam który ani nie dotyczy chęci kupna przedmiotu ani ten ktoś o niego nie pyta. Przydała by się więc opcja zablokowania kontaktu...
Myślę że taka opcja bardzo by się przydała. Dostaje od czasu do czasu spam który ani nie dotyczy chęci kupna przedmiotu ani ten ktoś o niego nie pyta. Przydała by się więc opcja zablokowania kontaktu...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...