anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Informacja o tym że produkt jest higieniczny i nie podlega zwrotom po otwarciu

Kategorie
Kupujący
Kupujący 252
Inne
Inne 61
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
111
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
50
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
60
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
45
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
176
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
148

Informacja o tym że produkt jest higieniczny i nie podlega zwrotom po otwarciu

Client:72726722
#9 Pomysłodawca#

Bardzo fajna byłaby opcja, że jest jakiś znaczek, symbol lub po prostu widoczna informacja, że produkt może nie podlegać zwrotowi, ponieważ jest dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu i po otwarciu nie można zwrócić go ze względów higienicznych. Symboli mogłoby być więcej i po prostu sprzedający miałby obowiązek zaznaczyć powody, przez które dany produkt nie może być zwrócony zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Byłby to bardzo czytelny sygnał dla kupujących.

Sam byłem ofiarą takiego nie porozumienia. Nawet nie przyszło mi do głowy, że słuchawki douszne mogą być produktem higienicznym, którego nie można zwrócić. Na szczęście kosztowało mnie to tylko kilkadziesiąt złotych, ale jakby to były słuchawki za 1000zł lub więcej, to kupujący zostaje pozostawiony w bardzo ciężkiej sytuacji, a taki system mógłby zapobiegać takim nieporozumieniom.

 

11 Komentarze
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Taki znaczek by mógł pomóc.

Allegro dysponuje odpowiednim narzędziem dla sprzedawców, jeśli ci z niego skorzystają - wówczas bardzo dobrze widać to w dziale ZWROTY (jak na poniższym zdjęciu). 

zwrot.jpg

 

Ponad to jeśli klient dokonuje zwrotu takiej oferty to podświetla mu się duży napis na żółtym tle informującym że nie ma prawa do zwrotu po otwarciu tego produktu.

 

@Client:72726722 Jeśli mnie pamięć nie myli Twój przypadek był już wspominany na forum i jeśli dobrze pamiętam to wówczas znany sklep wrzucił wszystkie ograniczenia do strony o sprzedającym, a mógł określić to w zakładce zwroty. 

Dodatkowy znaczek może by się przydał, albo i nie jeśli wszyscy sprzedawcy dochowali by należytej staranności w wystawianiu oferty. 

oznacz moderatorów