anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży, Allegro nieuczciwie ocenia sprzedawców.

Kategorie
kupujący
kupujący 1037
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
349
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Jakość sprzedaży, Allegro nieuczciwie ocenia sprzedawców.

euphoria_art
#11 Animator#

Allegro bardzo źle ocenia sprzedawców, dlaczego wszystko jest wrzucone do jednego wora?

1.  "szybka wysyłka" (procent ofert które zostały wysłane przez ciebie w dniu zakupu).

- co jeśli wszystkie moje aukcje to licytacje i kończą się systematycznie około godziny 22:00

Jak Allegro zamierza to wysłać tego samego dnia?

2.Brak zwrotów od klientów (w ciągu ostatnich 30 dni żaden z twoich klientów nie zwrócił zamówienia).

- posiadane punkty 20 / 50 pkt czyli jak zacznę sprzedawać buble i będę miał zwroty to punktacja będzie wyglądać 50/50?

3. Wysyłka w terminie (Procent zamówień które zostały wysłane przez ciebie w zadeklarowanym terminie)

- systematycznie przynajmniej raz na 30 dni zdarza się że kupujący zapłaci od razu po wygraniu aukcji i żąda wysyłki za tydzień bo go nie ma w domu. Ja wysyłam za tydzień i spada mi z tego powodu punktacja.

Co radzi Allegro wysyłać od razu  i mieć punkty a prośbę kupującego olać?

 

Bardzo proszę Administratora Allegro o odpowiedzenie na 3 powyższe pytania.

Pozdrawiam.

2 Komentarze
euphoria_art
#11 Animator#

Odnośnie punktu 1 to powinno być takie rozwiązanie:

Aukcje powyżej godziny załóżmy 20:00 powinny być brane do "szybkiej wysyłki" następnego roboczego dnia. Wtedy było by to bardziej sprawiedliwe.

Co do punktu 2. Sprzedawcy mali i duzi powinni być równo traktowani.

Punkt 3. rozwiązałbym przyciskiem ze strony kupującego "odrocz wysyłkę" z opcją wpisania daty nadania.

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@euphoria_art Cześć. Zgodnie z zapowiedziany w połowie lutego 2024 będziemy wdrażać zmiany w panelu Jakość sprzedaży (informowaliśmy o tym tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wprowadzimy-zmiany-w-panelu-jako%C5%9B%C4%...). 

1. W mierze Szybka wysyłka nie przyznajemy punktów ujemnych, kiedy nie nadasz paczek w tym samym dniu. Klientom na Allegro zależy na jak najszybszym otrzymaniu zamówienia, stąd ta miara w Jakości. W tym procencie uwzględniamy wyłącznie te zamówienia, w których deklarujesz wysyłkę w ciągu jednego dnia. Wyliczamy go w stosunku do wszystkich Twoich zamówień – bez względu na deklarowany dla nich czas wysyłki.

2. Punkty w mierze Brak zwrotów od klientów zdobędziesz, kiedy w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Twoich kupujących nie zwrócił zamówienia. Jeśli zdarzy się, że będzie zwrot, to nie dostaniesz punktów w tej mierze, ale punkty zostaną przyznane w innej mierze: Szybkie zwroty wpłat do klientów (czyli albo jedna, albo druga miara będzie punktowana, a nie obie). 

3. Takie sytuacje możesz nam zgłaszać i możemy wykluczać zamówienia z Jakości. Nie mamy systemowego rozwiązania. 

oznacz moderatorów