Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Bardzo dziękuję za tę sugestię, ale już to nawet to robimy 🙂 Nasze automaty monitorują liczbę wysyłanych wiadomości z nowych kont i jeśli dane konto wpada w ten filtr jest automatycznie blokowane. Oczywiście może zdarzyć się tak, że danego konta nie wychwycimy, dlatego jeśli na takie traficie, czekamy na Wasze zgłoszenia i od razu działamy w takich przypadkach.
Sytuacja niehipotetyczna: Wystawiam przedmiot, dostaję podejrzane propozycje ale dostaję też głupie propozycje o których nie wiem co sądzić.
Rozwiązanie: Na te jawne próby wyłudzenia adresów email/wysłania linku do płatności powinna być opcja zgłaszania lub ban użytkowników by jak najszybciej takie konto wylatywało. Jeśli zaś chodzi o normalnych użytkowników, dostając wiadomość widzę tylko nazwę użytkownika. Nie jest to link. Przydałoby się jak na 'zwykłym' allegro móc wejść w konto/profil i zobaczyć z kim ma się do czynienia. Staż, ilość sprzedaży, status online itd. MOŻE da się jakoś na około w to wejść jednak z pozycji chatu kompletnie NIC nie możemy robić (nawet usuwać wiadomość, ale to inny wątek...) .
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.