Dobry,
czy tylko ja mam problem z widokiem zwrotów na portalu? Tak jakby go w ogóle nie było, niby mogę w zakładce "Moje zakupy" kliknąć na odpowiedni filtr i widzę zwrócone zakupy, jednakże nie ma tam żadnych informacji o danym zwrocie. Nie mogę podejrzeć, gdzie jest paczka (tj. mogę wpisując numer z potwierdzenia ale na portalu żadnych informacji), nie otrzymałem nawet potwierdzenia odbioru tej paczki na email z tego darmowego zwrotu, nie ma żadnego statusu, emaila z potwierdzeniem dostarczenia - nie ma nic. Ot, dostałem nagle fakturę korygującą po paru dniach absolutnej pustki informacyjnej.
Nie dziwię się, że tutaj się czyta o problemach i masie pytań o zwroty, skoro jest on jakby nie patrzeć tak słabo opisany, że tylko czekać aż jakiś oszust to wykorzysta, żeby naciągać ludzi na klikanie w niebezpieczne linki. Wstyd, że na tak dużym portalu nie można dopatrzeć się statusu zwrotu.