anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

licznik ile osób kupiło - brak licznika ile osób zwróciło

Kategorie
Kupujący
Kupujący 246
Inne
Inne 61
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
41
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
53
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
71
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
50
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
214
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
156

licznik ile osób kupiło - brak licznika ile osób zwróciło

Client:43970665
#7 Wielbiciel#

Witam,

Odniosę się do jednej z funkcji informacyjnej Allegro, w której przy wystawionych produktach podajecie Państwo liczbowo, ile osób zakupiło dany przedmiot. Wydaje się ta informacja istotna o ile idzie w parze z ilością wystawionych opinii o produkcie, np. telefon X zakupiło 120 osób i opinie o nim wystawiło przynajmniej 60 osób, więc dla mnie jako potencjalnego klienta zastanawiającego się nad zakupem jest to sygnał, że mogę zaufać i raczej się nie zawiodę(szczególnie gdy są same pozytywy). Ale gdy widzę, że dany przedmiot kupiło 120 osób ale nie ma żadnej opinii to nachodzi mnie pytanie hmm… czyżby kupiło 120 osób i zwróciło też około 120 osób? Bo jak wiadomo, nie każdy bawi się w wystawianie opinii, nie każdy jest mściwy, bądź chce uczestniczyć w ocenianiu innych, bądź zwyczajnie nie ma na to czasu. Raczej działa konkretnie i jak coś z zakupionych towarem jest nie w porządku to go zwyczajnie zwraca. I stąd moja propozycja dla Allegro, czy zechcieliby Państwo oprócz licznika ile osób zakupiło dany produkt, zamieścić również licznik ile nastąpiło zwrotów danego przedmiotu? Może byłoby to również pouczające i przestrogą dla sprzedawców aby nie wystawiali bubli.

4 Komentarze
_Likos_
#16 Inspirator#

Jak dla mnie pomysł nienajlepszy. Duża ilość kupujących po prostu "dobiera" do smarta  aby potem produkt zwrócić niezaleznie od jego jakości. Wskaźnik ilości zwrotów nie musi mieć nic wspólnego z jakością danego produktu. Co do ilości komentarzy przy zakupach to juz dawno zostało to zauważone że coraz mniej osób komentarze wystawia, zarówno dla produktów jak i do transakcji. Aby produkt mial kilkadziesiąt czy kilkaset opinii musi go kupićnaprawde bardzo duża ilośc osób

ko_alka
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Client:43970665 Cześć! Twoja sugestia zostanie zweryfikowana przez odpowiedni zespół. Wrócę tutaj i dam znać, kiedy będę miała więcej informacji 

majster_man
#12 Orędownik#

Pomysł nienajlepszy ponieważ duża ilość zwrotów pochodzi od osób które nie są w stanie na czas odebrać przesyłki z paczkomatu a mając SMART zamawiają beztrosko kilka razy = kilka zamówień kilka zwrotów

Client:43970665
#7 Wielbiciel#

Więc jaki sens ma mieć podawane info o ilości osób, które rzekomo zakupiły przedmiot a zrobiły to "beztrosko" bądź jako myk dobierania aby uniknąć kosztów dostawy bez smata? to działa w dwie strony, dla kupującego jest mylące, bo sugeruje "dobrą jakość" produktu, a przecież ktoś go kupił tylko żeby sobie coś dobrać i zwrócić hmm... dla sprzedającego podawanie zwrotów byłoby krzywdzące, bo nawet dobry produkt byłby oceniany negatywnie na podstawie info o ilości zwrotów, więc jaki wniosek? 

info o ilości osób które zakupiło przedmiot jest zbędna, bo sama w sobie bez uzasadnienia danych jest myląca...

oznacz moderatorów