anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość anulowania zamówienia jeżeli nie zostało jeszcze wysłane

Kategorie
kupujący
kupujący 1036
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
348
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Możliwość anulowania zamówienia jeżeli nie zostało jeszcze wysłane

piter_z
#7 Wielbiciel#

Na allegro kupuje dość dużo i 2x zdarzyło mi się że tuż po złożeniu zamówienia zauważyłem że coś jest nie tak - raz nie podałem w komentarzu koloru (a pytań do sprzedającego często sprzedający nie czytają razem z wysyłką) a drugi raz zauważyłem że przesyłka dojdzie za późno i w danym miejscu już mnie nie będzie danego dnia. Teraz jest każdy stratny (3 x loose) - allego płaci za przesyłkę i zwrot, sprzedający traci czas na pakowanie i rozpakowywanie, ja mam zamrożone pienądze i tracę czas na zwrot.

Druga przydatna opcja - jeżeli przesyłka nie została nadana aby móc zmienić adres

2 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

@piter_z to masz do tego anulowanie o ile nie zmienił statusu, a potem zwrot 🙂

Druga opcja wróć do pierwszej, jak sprzedawca wydrukuje etykietę a nie nada to nie ma jak zmienić cokolwiek, wiec i tak pozostaje anulowanie zanim wydrukuje wpisze numer lub zwrot 🙂

Ps. przemyśleć zakupy, nie klikać na pałę, sprawdzić adres i czas dostawy a nie będziesz potrzebował tej funkcji, kupuję naprawdę dużo i nigdy nie anulowałem zamówienia !!!

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@piter_z bardzo dziękuję za Twoją propozycję, ale istnieje już u nas opcja anulowania zamówienia. Dopóki sprzedający z konta firmowego: 

  • nie zmieni statusu Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane,
  • nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki

wystarczy, że przejdziesz do zakładki Moje zakupy i znajdziesz błędne zamówienie. Na wybranym zamówieniu kliknikniesz "Szczegóły zakupu", a następnie "anuluj zakup". Gdy anulujesz zakup, który został już przez Ciebie opłacony, sprzedający powinien w ciągu 2 dni roboczych zwrócić Ci środki. 

oznacz moderatorów