Dzień dobry,
mam pomysł na usprawnienie usługi, która doprowadza mnie do szału i skutkowała kilkoma anulowanymi zamówieniami i szarpaniem się ze sprzedającymi. Wielokrotnie sprzedawcy proszą o podanie koloru w wiadomości lub chciałbym załączyć jakąś wiadomość, ale przez przyspieszony proces składania zamówienia często zdarza mi się przegapić tę możliwość. Złożone zamówienie nie może być edytowane i muszę kombinować jak skontaktować się ze sprzedawcą - czasami kanałami, które sprawiają, że sprzedawca nie odczyta wiadomości na czas. Czasami jest to wybór przedmiotu, np. koloru zamawianej torby, czasami jest to błędnie wprowadzony adres dostawy - mam kilka zapisanych, m.in. firmowy i domowy. Konto jest użytkowane przeze mnie i żonę, czasami żona sobie coś zamówi dla siebie, zmieni adres dostawy na domowy, a ja zamawiając coś na firmę przez przypadek zamówię kuriera do domu, gdzie nikogo wtedy nie będzie. Nawet jeśli wyślę maila do sprzedającego, jest szansa, że go nie odczyta na czas, bo nie będzie on sprzężony z zamówieniem. I robi się problem, bo potem muszę odbierać paczkę z jakiegoś odległego magazynu.
Propozycja: możliwość dodania wiadomości do sprzedającego / edycji adresu dostawy do X minut po złożeniu zamówienia. Np. przez 15 minut mogę jeszcze poprawić dane. Wiele serwisów wprowadza takie opóźnienia, aby była możliwość wycofania błędnie wysłanej wiadomości - np. nowa funkcjonalność na facebooku, gdzie mamy kilka sekund na zatrzymanie błędnie wysłanej wiadomości. Nie czarujmy się, 15 minut w tę czy w tamtą i tak nie zmieni wiele w procesie przyjęcia zamówienia, a daje użytkownikowi możliwość poprawienia błędnego zamówienia i wygodnego dostarczenia sprzedającemu istotnej informacji w wiadomości sprzężonej z zamówieniem.