anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość edytowania listu wysyłkowego Inpost SMART po jego zatwierdzeniu (opłaceniu)

Kategorie
Kupujący
Kupujący 225
Inne
Inne 40
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
225
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
42
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
26
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
31
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
77
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
86

Możliwość edytowania listu wysyłkowego Inpost SMART po jego zatwierdzeniu (opłaceniu)

Ponieważ nie ma takiej opcji ani po stronie Inposta ani po stronie Allegro - Sprzedający jest w pozycji przegranej.

Możliwe błędy:

a) wybrany za mały gabaryt paczkomatu

b) wybranie opcji z dojazdem kuriera zamiast samodzielnego nadania paczki

c) wybór złego paczkomatu

Obecnie Sprzedający może z własnej kieszeni opłacić transport na nowo, albo dogadac się z klientem i zrobić zwrot. Ta druga opcja trwa bardzo długo i jest stresujaca dla obu stron. Obie opcje nie do zaakceptowania jak dla mnie. A mylić się jest rzeczą ludzką...

Rozwiązanie: Wprowadźcie możliwość anulowania listu i wprowadzenia go na nowo LUB możliwość edycji po opłaceniu przesyłki.

4 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

@InPost do tablicy 😉  Czy jest to możliwe ? 

InPost
Ekspert InPost

@RudyPrezes @kostas11 

Wybór wskazanych danych podczas generowania etykiety jest wiążący po zatwierdzeniu. Obecnie nie ma możliwości dokonania zmian gabarytu, sposoby nadania czy Paczkomatu odbiorczego dla już przygotowanej etykiety. Niezbędne jest ponowne wygenerowanie etykiety z prawidłowymi danymi.


Na każde zamówienie Allegro SMART! przysługuje określona liczba darmowych paczek do wygenerowania. Uprzejmie informujemy, że jeśli do danej aukcji Smart zostanie kilka razy wygenerowana etykieta to etykieta przekraczająca przyznany limit jest już płatna.

Dziękujemy za przekazaną sugestię. Zostanie ona przekazana do właściwego działu i wykorzystana do udoskonalenia naszych usług.

 

nikl
#12 Orędownik#

Odpowiedź kompletnie bez sensu. To właśnie kolega reklamuje jako poważną wadę, ze nie ma możliwości edycji, a Espert Inpost odpowiada, że nie ma możliwości edycji, ponieważ nie ma możliwości edycji.

Szanowny Ekspert chyba nie orientuje się w zasadach Smart. Zasady Smart są takie, że to fizyczna pierwsza dostawa ma być rozliczana jako darmowa. Programiści Inpost popełnili gigantyczny błąd sądząc, że usługa Smart polega wyłącznie na bezpłatnym wydruku pierwszego świstka papieru. Bezwstydnie kradniecie pieniądze, nie wykonując usługi zgodnie z zasadami Smart. To jest niedopuszczalne! Do klienta Smart pierwsza paczka idzie za opłatą, jeśli zachodzi potrzeba zmiany gabarytu, a czasem po prostu jest taka potrzeba. Nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby rozliczać to uczciwie. Jeśli można bez ponoszenia kosztów wymienić każdą inną etykietę, to nie ma powodu, żeby prawidłowo oprogramować także wymianę etykiety typu Smart.

Niech Ekspert teraz powie jak odzyskać te pieniądze, bo to jest zwykłe złodziejstwo i nie wykonanie usługi Smart zgodnie z jej zasadami. Inpost nie jest firmą sprzedającą etykiety, tylko firmą wykonującą usługi transportowe, więc zachowujcie się przyzwoicie i uczciwie.

_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony