Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
@neko_alle dziękujemy za tę sugestię, ale opcja filtrowania takich wiadomości jest już u nas dostępna. Abyście mogli szybciej odpowiadać na pytania kupujacych, udostępniliśmy Wam 3 opcje filtrowania. Dzięki temu usprawnieniu łatwo znajdziecie w Centrum Wiadomości:
wątki z nieprzeczytaną wiadomością,
wątki z wiadomością bez odpowiedzi,
wątki, w których pisał szukany przez Was klient/sprzedający (wystarczy podać jego login).
W centrum wiadomości są 2 filtry: Nieprzeczytane i Bez mojej odpowiedzi. Jest też opcja odznaczania wiadomości jako przeczytanej.
Proponowałby jeszcze dodanie opcji oznaczenia odczytanych wiadomości jako nie przeczytane, ponieważ czasami na szybko odczyta się wiadomość, ale z różnych przyczyn nie da się szybko i sensownie na nią odpowiedzieć. Dlatego przy zmianie jej statusu na nieprzeczytaną w celu odpowiedzi w późniejszym czasie (nie za kilka dni, tylko za np. 3 godziny), łatwiej jest ją znaleźć i nie przeoczyć.
Drugi filtr "bez mojej odpowiedzi" jest dla mnie w tej chwili nie praktyczny, ponieważ filtruje wszystkie wiadomości, też te na które odpowiadać nie musze, np. wiadomość od sprzedającego typu" Dzień dobry. W naszym systemie został wygenerowany dokument do zamówienia...",
Dodajecie 3 filtr. " bez mojej odpowiedzi na pierwsze pytanie kupującego". I najlepiej jak by jeszcze był przy wiadomości odliczany czas, który mi pozostał na terminową odpowiedz.
Przy dodaniu 3 filtru nie miałbym niespodzianek od allegro typu " straciłeś tytuł super sprzedawcy bo twoje odpowiedzi na pytania nie mieszczą się w regulaminowym czasie" czy jakoś tak. Później się głowie jakie odpowiedzi chodzi, przecież odpowiadałem na wszystkie.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.