anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość filtrowania wiadomości w Centrum wiadomości

Kategorie
kupujący
kupujący 871
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
28
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Możliwość filtrowania wiadomości w Centrum wiadomości

neko_alle
#9 Pomysłodawca#

Sugestia dodania możliwości filtrowania wiadomości bez odpowiedzi które znajdują się w Centrum wiadomości. 

2 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@neko_alle dziękujemy za tę sugestię, ale opcja filtrowania takich wiadomości jest już u nas dostępna. Abyście mogli szybciej odpowiadać na pytania kupujacych, udostępniliśmy Wam 3 opcje filtrowania. Dzięki temu usprawnieniu łatwo znajdziecie w Centrum Wiadomości:

  • wątki z nieprzeczytaną wiadomością,
  • wątki z wiadomością bez odpowiedzi,
  • wątki, w których pisał szukany przez Was klient/sprzedający (wystarczy podać jego login).
www-lapkom24-pl
#9 Pomysłodawca#

W centrum wiadomości są 2 filtry: Nieprzeczytane i Bez mojej odpowiedzi.  Jest też opcja odznaczania wiadomości jako przeczytanej.

Proponowałby jeszcze dodanie opcji oznaczenia odczytanych wiadomości jako nie przeczytane, ponieważ czasami na szybko odczyta się wiadomość, ale z różnych przyczyn nie da się szybko i sensownie na nią odpowiedzieć. Dlatego przy zmianie jej statusu na nieprzeczytaną w celu odpowiedzi w późniejszym czasie (nie za kilka dni, tylko za np. 3 godziny), łatwiej jest ją znaleźć i nie przeoczyć. 

Drugi filtr "bez mojej odpowiedzi" jest dla mnie w tej chwili nie praktyczny, ponieważ filtruje wszystkie wiadomości, też te na które odpowiadać nie  musze, np. wiadomość od sprzedającego typu" Dzień dobry. W naszym systemie został wygenerowany dokument do zamówienia...", 

Dodajecie 3 filtr. " bez mojej odpowiedzi na pierwsze pytanie kupującego". I najlepiej jak by jeszcze był przy wiadomości odliczany czas, który mi pozostał na terminową odpowiedz. 

Przy dodaniu 3 filtru nie miałbym niespodzianek od allegro typu " straciłeś tytuł super sprzedawcy bo twoje odpowiedzi na pytania nie mieszczą się w regulaminowym czasie" czy jakoś tak. Później się głowie jakie odpowiedzi chodzi, przecież odpowiadałem na wszystkie. 

oznacz moderatorów