anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

możliwość otwarcia dyskusji

Kategorie
kupujący
kupujący 1048
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
369
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

możliwość otwarcia dyskusji

pupilkowo
#9 Pomysłodawca#

to u nas najczęstsze albo bardzo częste tematy dyskusji: 13 kwietnia 2021 13:12 "Powód otwarcia dyskusji: mam problem ze zwrotem towaru/rezygnacją z zakupu Witam chciałabym wymienić szelki na rozmiar większy. Omyłkowo zamówiliśmy xs, zamiast s " i tym podobne.

Fajnie by było gdyby kupujący przed otwarciem dyskusji miał możliwość "kliknięcia" np. w pytaniu od allegro czy : już wcześniej kontaktował się mailowo lub w panelu komunikacyjnym ze sprzedającym, w przypadku gdyby Kupujący zaznaczył że jest to jego pierwsza próba kontaktu pojawiałby się link do np.: zadaj pytanie Sprzedającemu" 🙂 wg. mojej opinii byłoby to bardzo duże ułatwienie i uproszczenie kontaktów Kupujący -Sprzedający. Zaznaczę że w 99% jest to jedyny kontakt Kupującego. 

9 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

pupilkowo Co za różnica mail czy dyskusja ? Załatwiasz sprawę i po problemie .

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@pupilkowo Kupujący mają możliwość skorzystania z Centrum Wiadomości. Zakładka “Pytanie do Sprzedającego” pokazuje się przed możliwością otworzenia dyskusji (załączam zrzuty ekranu). Jeśli kupujący wybiera inną formę kontaktu niż “Pytanie do Sprzedającego” jest to jego osobisty i świadomy wybór.

ko_alka_1-1628683708162.png

 

ko_alka_0-1628683699205.png

 

 

mm-computers
#11 Animator#

Kupujący zaczynają traktować dyskusje jak czat - pytają o towar, zakładają kilka chwil po zakupie już na zapas ("zakończę jak otrzymam towar i będzie OK"). Zakładają podając nieprawdziwe powody, których nikt nie weryfikuje.

 

Zatem takie propozycje:

1. Możliwość założenia dyskusji nie wcześniej niż np. doba po zakupie. Dyskusje "nie otrzymałem towaru" kilka godzin po zakupie to jakaś pomyłka. "Towar niezgodny z opisem" zanim Kupujący otrzyma przesyłkę (w zamówieniu podany numer nadania) itp. - można mnożyć przykłady.

ale WAŻNIEJSZA SUGESTIA:

2. Wyraźna i konkretna zachęta do kontaktu ze Sprzedającym PRZED założeniem dyskusji. Np. przekierowanie do czatu lub informacja w stylu "nie kontaktowałeś się ze Sprzedającym przed dyskusją - wyślij mu wiadomość korzystając z czatu: ........................... "

 

99% spraw można rozwiązać mailem lub telefonicznie, a tymczasem mnożą się dyskusje z byle powodu, bez jakiegokolwiek wcześniejszego kontaktu z jednej czy drugiej strony. Po co generować niepotrzebne napięcia.

 

mdrogeria
#21 Demiurg#

i punkcików przybywa za szybką odpowiedź w dyskusji .

Monika__L
#16 Inspirator#

Punktów przybywa o ile delikwent nie pisze kiedy śpisz…. 

Monika__L
#16 Inspirator#

A dostaliście kiedyś dyskusje o tym ze wszytsko w porządku dziękuje ?

nie??

ja tak

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Monika__L to po co śpisz ...życie jest takie krótkie 

brakestop
#16 Inspirator#

Allegro oszalało do reszty .... dom wariatów !!

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Pierwsza dyskusja to były emocje dla mnie. Pani kupiła 1 kg borowika suszonego, wykorzystała 15 deko i resztę chciała oddać. A że otworzyła oryginalne opakowanie, a u nas zwrotów nie ma po otwarciu to otworzyła dyskusję.

Temat ten powtarza się we wszystkich dyskusjach (bo mamy duże opakowania), to teraz mam luzik bo już wiem, nie czytając dyskusji, o co chodzi w kolejnej założonej.

Popieram.

oznacz moderatorów