Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Generowanie coś w stylu potwierdzenia przelewu dla księgowości Sprzedających i dla kupujących, że przelew/zwrot został wykonany na rachunek kupującego.
Cześć, dziękuję za Twój pomysł. 🙂 Informację o zwrocie (jako kupujący) znajdziesz w wiadomości mejlowej lub w zakładce Kupione. Po zleceniu zwrotu (z perspektywy sprzedającego) potwierdzenie znajdziesz w Allegro Finanse i w swojej skrzynce mejlowej.
Nie planujemy dodania samodzielnej możliwości wygenerowania potwierdzenia przelewu bankowego za zwrot — ale w razie potrzeby można napisać do nas na Gadane lub przez formularz kontaktowy, prześlemy potwierdzenie zlecenia zwrotu.
Nie można po kontakcie z supportem otrzymać takiego potwierdzenia, ponieważ nie generują.
Kontaktowałem się z nimi i nie mają takiej opcji jak wygenerowanie potwierdzenia zwrotu pieniędzy/przelewu.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.