Weryfikacji wymaga obecna formuła wystawiania ocen sprzedającego i kupionych produktów, ponieważ nie uwzględnia ona istotnych elementów stanu faktycznego. Zamówiłem towar i zapłaciłem. Sprzedający zwodził mnie, przekładał terminy, a w efekcie końcowym nie dostarczył mi zamówionego towaru. Pieniądze odzyskałem dopiero przy wsparciu Allegro. Chciałem ocenić sprzedającego. Wybrałem "nie polecam". W uzupełnieniu wpisałem to co podałem wyżej. Oczywiście w tej sytuacji nie mogłem ocenić towaru którego nie dostałem. Wpisałem w okienku, że do zakupu nie doszło. Klikam "Wyślij" i niestety okazało się to niemożliwe. Prawdę mówiąc nie wiem dlaczego. Czy dlatego, że wybrałem opcję oceny sprzedającego "Nie polecam"? A miałem go polecić i oszukać siebie i wszystkich, którzy być może z takich ocen korzystają, bo nie chcą się narazić na problemy jakie ja miałem? Jeżeli formuła ocen nie zmieni się, to ja w ogóle nie będę nikogo i niczego oceniał, bo nie chcę być maszynką do wystawiania tylko pozytywnych ocen.