Zauważyłem, że owa opcja chyba istnieje, jednak brak jej w miejscu gdzie jest potrzebna, czyli przed dokonaniem zapłaty a po próbie nieudanej zapłaty.
Nie wiem jak wiele osób się myli klikając za wcześnie "zapłać" u mnie się to zdarzyło dwukrotnie a ostatnio bo zapomniałem dopisać w wiadomości i podać kolory jaki ma być do konkretnej rzeczy W zamówieniu są oznaczone w opisach). Najprościej i najszybciej dokonać ponownego zakupu z właściwymi oznaczeniami tak aby wszystko było wraz z zamówieniem. Tak zrobiłem i przeprosiłem za pierwsze zamówienie ale nie mam jak go anulować.
Pozostaje kwestia pierwszego błędnego zamówienia, które nie zostało opłacone a po usunięciu pojawiło się jako przypomnienie 8 dni po złożeniu zamówienia. Nie da się go anulować, są tylko dostępne opcje oceny, dyskusja, opłać ponownie i usuń (raz już było usunięte po złożeniu zamówienia).
Czy brak tej możliwości nie stwarza problemów między innymi dla sprzedawcy, który musi "kisić" towar lub co jeśli nie ma już go, bo sprawdziłem teraz te przedmioty i po kliknięciu w jeden z nich już nie jest w sprzedaży a ja mam możliwość dokonania jego zakupu?