Proponuje opinie, którą można wystawić sprzedającemu po zakupie. Dotyczyła by obsługi "po sprzedaży" czyli to jak obsługuje gwarancje, problemy powstałe podczas użytkowania.
Ostatnio miałem 2 skrajne przypadki.
1. Kupiłem od sprzdającego towar... zerowa informacja z jego strony, moje pytania o wysyłkę bez odpowiedzi. Telefonu nie odbierał. Jedyne co mogłem to zwrócić towar i wystawić negatywa. Kupić od kogoś innego i stracić dużo czasu.
2. Drugi przypadek zupełnie inny. Zakupiony towar z którym po ponad miesiącu wyniknął problem. Sprzedający zachował się profesjonalnie. Zrobił wszystko aby możliwie "bezboleśnie" dla kupującego rozwiązać sprawę. Za każdym razem oddzwaniał, odpisywał udzielał wszelkich informacji.
Uważam, że wypadało by w jakiś sposób takie osoby "wynagrodzić".