anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opinie związane z obsługą po sprzedażową.

Kategorie
kupujący
kupujący 1024
inne
inne 209
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
330
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

Opinie związane z obsługą po sprzedażową.

^Got^
#11 Animator#

Proponuje opinie, którą można wystawić sprzedającemu po zakupie. Dotyczyła by obsługi "po sprzedaży" czyli to jak obsługuje gwarancje, problemy powstałe podczas użytkowania.

Ostatnio miałem 2 skrajne przypadki.

1. Kupiłem od sprzdającego towar... zerowa informacja z jego strony, moje pytania o wysyłkę bez odpowiedzi. Telefonu nie odbierał. Jedyne co mogłem to zwrócić towar i wystawić negatywa. Kupić od kogoś innego i stracić dużo czasu.

2. Drugi przypadek zupełnie inny. Zakupiony towar z którym po ponad miesiącu wyniknął problem. Sprzedający zachował się profesjonalnie. Zrobił wszystko aby możliwie "bezboleśnie" dla kupującego rozwiązać sprawę. Za każdym razem oddzwaniał, odpisywał udzielał wszelkich informacji.

 

Uważam, że wypadało by w jakiś sposób takie osoby "wynagrodzić".

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@^Got^ bardzo dziękuję za tę propozycję, ale ocenę obsługi pozakupowej zaliczamy do ogólnej oceny sprzedającego, a tę możesz podać do 90 dni po zakupie. Na ten moment nie planujemy wydzielenia tego obszaru do osobnej oceny. 

oznacz moderatorów