Właściwie to zgłaszam błąd, a nie sugestię. Chodzi o to że paczka włożona do paczkomatu Inpost w dniu zamówienia przed godziną graniczną z definicji jest paczką nadaną terminowo. Po włożeniu do paczkomatu Sprzedawca nie ma już do niej dostępu, ani żadnego wpływu na dalsze losy. Jakiekolwiek opóźnienia wynikają już dalej tylko i wyłącznie z winy kuriera. Nie ma innej możliwości.
Obecne działanie systemu jest wadliwe, ponieważ mimo terminowego nadania to Sprzedawca jest karany za nieterminowość w takim przypadku, zamiast kuriera. Wymaga to działań, reklamacji, straty czasu, a i tak efekt jest marny, bo co najwyżej można paczkę usunąć ze statystyk, zamiast uznać ją za nadaną terminowo.
Proszę więc aby takie sytuacje były automatycznie wyłapywane i właściwie oceniane. Proszę nie tłumaczyć, że nadanie to jak kurier opróżnia paczkomat, bo to jest abstrakcja. Można tak sobie uważać do innych celów. Natomiast oceniając jakość pracy Sprzedawcy trzeba uznać że włożył on paczkę do paczkomatu przed godziną graniczną i na tym rola Sprzedawcy kończy się. To powinno być ocenione pozytywnie jako terminowe nadanie.