anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poprawa komunikacji

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 173
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
46
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Poprawa komunikacji

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Nie wiem jak Wy. Ja przyznam szczerze jestem troszkę zmęczona tym że po każdych zmianach tu przeżywamy wysyp jednakowych tematów. Było np. dlaczego paczka za 40 zeta nie jest smart jak się zmienił cennik. Teraz znowuż co dzień czytamy dlaczego członek rodziny nie ma smarta. Za kilka dni się zacznie znowuż aaaaa dlaczego nagle połowa sprzedawców nie udostępnia smarta, a ja dopiero co go na promocji wykupiłem. Żeby oddać sprawiedliwość będzie również wysyp postów w stylu aaaa co robię źle ze nie mogę wysyłać smartem?

No ludzie weźcie ku...źwa zróbcie odpowiednie wyskakujące okno po pierwszym zalogowaniu z takimi informacjami czy coś. Bo to naprawdę żenujące. I pewnie zrobienie tego wyszło by taniej niż czas naszych moderatorek tracony na czytanie w koło i wkoło, a potem jeszcze raz tego samego w ciągu godzin, dni, tygodni...

 

5 Komentarze
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@AnnaG-Antyki Cześć. 🙂 Rozumiem Cię i Twoje niezadowolenie, ale jeśli zrobimy wyskakujący komunikat na stronie Allegro.pl, to zaraz pojawi się u nas wysyp tematów "jak wyłączyć wyskakujące okno" od niezadowolonych użytkowników. Dodatkowo nawet taki potykacz nie gwarantuje, że użytkownicy przeczytają cały komunikat. 

O każdych zmianach informujemy na stronie https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/aktualnoscihttps://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/aktualnosci, w wiadomościach mejlowych i tutaj, na Gadane. 

Dodatkowo Allegro Gadane właśnie po to powstało — żeby zapewnić użytkownikom lepszą komunikację. To przecież przestrzeń na zadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedzi. 

Client:53193436
#8 Zapaleniec#

To proste: jeśli w momencie wykupywania abonamentu Smart w zasadach jest, że „żeby skorzystać, muszę zrobić zakupy u jednego sprzedawcy za 40 PLN”, to ta kwota powinna obowiązywać mnie do momentu zakończenia mojego abonamentu.

Jeśli realia rynkowe zmieniły się tak, że kwota ta jest z punktu widzenia Allegro nie do utrzymania, to serwis powinien „wypowiedzieć umowę” tego abonamentu, powiedzmy z miesięcznym wyprzedzeniem, i zwrócić mi odpowiednią część opłaty abonamentowej.

az1rael
#21 Demiurg#

@ko_alka ale to wystarczy posta założyć takiego co wisi non stop na górze wątków na gadane na pozycji 1-3 post o zakończeniu family, kolejny o tym jak oszukują podszywając się pod allegro i trzeci aktualne warunki korzystania i posiadania smart wchodzisz na gadane szukać i masz 3 najpopularniejsze tematy oczobitnie na dzień dobry zamiast milion pytań bo ja nie mam smarta w family albo czy to wał bo mnie oszukali na płatność poza allegro

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Gdyby to było takie proste to by ludzie ciągle nie pytali. Nikt nie czyta zasad tego co kupuje. Allegro nie zmieniło zasad w trakcie tylko właśnie po zakończenia abonamentów, a pytają Ci co kupili nowy bez czytania. 

 

Client:53193436
#8 Zapaleniec#

Acha. No to rzeczywiście temat chyba do zamknięcia.

 

Ja coś tam kojarzę, że jak kupowałem ostatniego Smarta, to kwota była większa - ale nie odnawiałem go zaraz po skończeniu poprzedniego.

oznacz moderatorów