Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf,
- po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony zamiast 2-3 linijek. Dane kupującego tak samo.
- po drugie wystarczą więcej niż dwie pozycje towaru na liście i powstają dwie strony do drukowania, serio? Ekologia? Marnuję prąd i papier.
- po trzecie dodać podobny wydruk dla reklamacji
Ilość danych na kartce jak by to odpowiednio ułożyć nawet bez zmiany czcionki zmieściła by się na połowie A4.
Do tego przydałby się formularz reklamacyjny z możliwością wydruku. Większość pól już jest uzupełniona (dane adresowe, towar, powód) dodać jeszcze pole "szczegóły uszkodzenia/niezgodności" i w sumie tyle. Kupujący wrzucają po prostu towar do paczkomatu bez żadnej kartki, żadnego wyjaśnienia, trzeba się dowiadywać co się komuś nie spodobało bo większość myli zwrot z reklamacją.