anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prawo prywatnego sprzedawcy do NIEprzyjmowania zwrotów

Kategorie
kupujący
kupujący 1060
inne
inne 219
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
389
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Prawo prywatnego sprzedawcy do NIEprzyjmowania zwrotów

Skelita
#10 Popularyzator#

Po co prywatnemu sprzedawcy prawo do nieprzyjmowania zwrotów, skoro nie może z niego korzystać. Skoro byle łachudra może wymuszać na nim swoje warunki dla własnych korzyści?

Po raz kolejny dostaję negatywa za to, że nie chce przyjąć zwrotu. Niby mi wolno, informacja na ten temat jest w zakładce o sprzedającym i każdy może się z nią zapoznać przed zakupem, ale co z tego? Do zakładek mało kto zagląda, w opisie aukcji nie można umieszczać takich informacji, no i potem zaczyna się jazda z kupującymi. Masz wredny sprzedawco przyjąć zwrot, bo ja tak chcę i już!

W związku z powyższym... Czy w aukcjach prywatnych sprzedawców może być jakieś specjalne, LEGALNE oznaczenie, że nie przyjmują zwrotów? Najlepiej wielgaśnymi, czerwonymi literami, tak aby każda pokraka umysłowa od razu widziała jakie są warunki sprzedaży? Czego nie może się domagać i czego nie może wymuszać?

Bo ile razy można się użerać z kupującymi o to samo? To już jest niekończący się horror! Ja już nie wiem, czy ci ludzie są naprawdę jacyś upośledzeni, czy jak? No nic do nich nie dociera!

13 Komentarze
az1rael
#21 Demiurg#

Na allegro lokalnie pisze sprzedający prywatny nie musi przyjmować zwrotów WOŁEM, tak ludzie są upośledzeni nie czytają oferty i potem płacz. Możesz takiego delikwenta za negatyw pozwać nieznajomość prawa szkodzi oczywiście zależy co napisał

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Propozycja zmiany powinna brzmieć inaczej-

Powodem wystawienia negatywnego komentarza nie może być to, że sprzedawca wywiązał się z zaznaczonych w aukcji warunków które kupujący zaakceptował.

kostas11
#21 Demiurg#

 

@Skelita a czy to były zwroty - bez podania przyczyny czy może reklamacje ?

Skelita
#10 Popularyzator#

@kostas11  Jakie reklamacje? Nie było zgłoszeń, że z towarem jest coś nie tak. Zwykłe zwroty, bo im się odwidziało.

@starling_shop  Może być i tak, jak piszesz. Byleby skutek był odpowiedni.

Client:109199213
#12 Orędownik#

@Skelita Pogubiłem się - w końcu odmówiłaś tego zwrotu, czy "byle łachudra" jednak wymusiła swoje warunki i oddałaś jej pieniądze?

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Pewnie masz smarta i kupujący korzystają z darmowego zwrotu?

Skelita
#10 Popularyzator#

@Client:109199213  Odmówiłam. Więc łachudra 😁 próbowała wymusić zwrot szantażem: albo przyjmiesz zwrot albo wlepię ci negatywa. I wlepiła.

@vonNogay  Nie mam Smarta. Jakiś czas temu miałam przez rok i przyjmowałam zwroty. Ale ich ilość i jakość zwracanych rzeczy tak mnie obrzydziła, że wywaliłam go w diabły!

Client:109199213
#12 Orędownik#

Status zmieniony na: ✔ Zaakceptowany 

 

@Skelita Odmówiłaś i gitara. Prawo do nieprzyjmowania zwrotów działa.

Skelita
#10 Popularyzator#

@Client:109199213  Nie udawaj, że nie rozumiesz problemu. I jeśli nie masz nic pożytecznego ani wartościowego do powiedzenia, to bądź tak uprzejmy, i nie udzielaj się w moim wątku.

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@Skelita nie wchodź z nim w dyskusje, to troll

oznacz moderatorów