anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prowizja od nieopłaconych zakupów

Kategorie
kupujący
kupujący 1041
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
356
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Prowizja od nieopłaconych zakupów

WydawnictwojanKa
#9 Pomysłodawca#

Czy system nie mógłby pobierać prowizji dopiero wtedy, kiedy płatność jest zrealizowana, a nie od razu. Czasem klient zmienia decyzję, nie anuluje rozpoczętej akcji i już naliczana jest prowizja. Potem zaczyna nową akcję, identyczną, kończy ją opłatą. I też naliczana jest prowizja... 

4 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@WydawnictwojanKa dziękuję za tę propozycję, ale nie planujemy takiej zmiany. W takich sytuacja jak ta opisana przez Ciebie, możesz zwrócić się z wnioskiem o zwrot prowizji i jeśli dane w naszych systemach to potwierdzają, takie zwroty naliczamy automatycznie. 

WydawnictwojanKa
#9 Pomysłodawca#

Wniosek? Dodatkowa robota dla sprzedającego. Czy mądre automaty nie mogłyby działać tak, żeby ułatwiać?

 

RobJanky
#7 Wielbiciel#

Sugestia, chociaż właściwie należy to nazwać żadaniem - skoro wprowadzacie automatyczne pobieranie prowizji z środków, które należą do sprzedawcy bez możliwości zmiany tej funkcji  to proszę pobierać tę prowizję od zamówień WYŁACZNIE OPŁACONYCH lub Z DOSTAWĄ ZA POBRANIEM. Zamówienie lub nie raz kilka zamówień złożonych, klient ma problem z płatnocią lub z inne przyczyny nie opłaca zamówienia, a prowizja pobierana jest automatycznie i środki znikają z mojego konta. Moje środki.

dawidmaniak
#8 Zapaleniec#

Popieram. Od lat nie rozumiem, dlaczego dla pobrania prowizji nie można ustawić warunku "opłacone". Generuje to tylko niepotrzebną pracę, późniejszy automatyczny zwrot, którego mogłoby nie być. Szczególnie dotkliwe jest to przy ostatnio wprowadzonych metodach rozliczenia.

Nie rozumiem także co blokuje w pozycji "płatność rozpoczęta" nasze środki i zasoby. Czy operator nie może o prostu anulować płatności po 10 minutach, a nie wisi to kilka godzin czy dni.

oznacz moderatorów