anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelew płatności dopiero po otrzymaniu towaru.

Kategorie
kupujący
kupujący 1023
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
14
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
76
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
246
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
139
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1200
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
574

Przelew płatności dopiero po otrzymaniu towaru.

lysykrzysiek83
#8 Zapaleniec#

Pewnie wielu z Was spotkało się już ze sprzedającymi towar z Chin. Przeważnie są to osoby posiadające konto na Allegro około 1-3 m-cy. Kupiłem kilka razy towar, który znacznie odbiegał od opisu a raz nie otrzymałem go wcale. W ostatniej sytuacji musiałem czekać na odpowiedź sprzedawcy, który po miesiącu zniknął z allegro. Nie sprzedając nic, oszukał kilkanaście osób (wszystkie negatywne komentarze pojawiły się po miesiącu). W takiej sytuacji  kupujący musi się "szarpać" w sporach ze sprzedawcą (o ile w ogóle odpisuje), a zwrot środków mamy czasem po nawet miesiącu. Myślę, że dobrym rozwiązaniem na takich "sprzedawców" byłoby wprowadzenie wypłaty sprzedawcy środków przez Allegro, dopiero po potwierdzeniu odbioru przesyłki i jej zgodności z opisem przez kupującego.  Istnieją już takie rozwiązania i myślę, że jest więcej plusów niż minusów. Co o tym sądzicie?

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@lysykrzysiek83 bardzo dziękuję za Twoją propozycję i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale już teraz nasz system nie działa tak jak to opisałeś. Po opłaceniu zakupu przez kupującego pieniądze nie są przesyłane przelewem na rachunek bankowy sprzedającego tylko trafiają na jego konto w Allegro Finanse. Jeśli występują jakiekolwiek problemy z realizacją zamówień po stronie sprzedawcy, możemy zablokować ich wypłatę do czasu wyjaśnienia sprawy. Z perspektywy kupującego natomiast, gdy masz jakiekolwiek problemy z zakupem lub kontaktem ze sprzedawcą możesz rozpocząć z nim dyskusję (wówczas sprzedawca ma 24 godziny na odniesienie się do sprawy), a następnie złożyć wniosek do Allegro Protect. Jeśli go zaakceptujemy to my jako Allegro wypłacimy Ci rekompensatę za ten zakup. 

oznacz moderatorów