Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Czy można powrócić do czerwonego "podświetlenia" ikonki wysłanych zamówień? Niebieski kolor jest nietrafiony, bo słabo się wyróżnia a wcześniejsze czerwone ikonki były widoczne i od razu człowiek widział co jest wysłane a co nie.
Masz zaznaczone w ustawieniach zamówień "Ukryj zamówienia ze statusem WYSŁANE oraz ODEBRANE."? Jeśli nie to zaznacz, wtedy w domyślnym widoku gdzie zaznaczone jest "Status zamówienia" - wszystkie, będziesz widział tylko te niewysłane, a wysłane dopiero po przełączeniu "Status zamówienia" na wysłane.
Obecnie nie planujemy zmian w tym obszarze. W zakładce Zamówienia możesz skorzystać z filtrów i zaznaczyć ''status zamówienia'' -> ''do wysłania''. Dzięki temu zobaczysz tylko transakcje, które oczekują na wysyłkę.
Dodatkowo, w zakładce Zamówienia -> Ustawienia -> Automatyczne Akcje możesz zaznaczyć opcję ''Ukryj zamówienia ze statusem WYSŁANE oraz ODEBRANE'' aby wszystkie wysłane lub odebrane zamówienia były automatycznie ukrywane na liście zamówień.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.