anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje/zwroty

Kategorie
kupujący
kupujący 1024
inne
inne 210
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
331
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

Reklamacje/zwroty

Client:76578190
#7 Wielbiciel#

Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty zakupu. To pozwoliłoby nam wybrać, czy chcemy wymianę, naprawę czy zwrot pieniędzy. Po wybraniu opcji, moglibyśmy opisać przyczynę reklamacji i potwierdzić, a następnie otrzymamy etykietę lub kod nadania do zwrotu! 🙂

3 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@Client:76578190 Cześć. 🙂 W przypadku zwrotu towaru (w ciągu 14 dni) zwrot jest finansowany w ramach usługi Allegro Smart!

W przypadku reklamacji (z pozytywną decyzją reklamacyjną) to sprzedający zgodnie z prawem jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za odesłanie towaru. Rozumiem, że byłoby to wygodne, jednak nie mamy usługi, która by to finansowała. 

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:76578190 przy reklamacji nie masz możliwości nic wybrać od 2023 r. sprzedawca decyduje czy naprawi czy wymieni a pomysł z rozdzieleniem tego już dawni był i olali 😞

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/dodanie-formularza-reklamacja/idi-p/223540

LEW433
#21 Demiurg#

Pod warunkiem że to jest pierwsza reklamacja tego produktu, przy kolejnej już nie decyduje sprzedający.

oznacz moderatorów