anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

rekompensata

Kategorie
kupujący
kupujący 1048
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
369
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

rekompensata

odm72
#7 Wielbiciel#

Sprzedający błędnie wysłał mi jeden z produktów (inny niż zamówiony) - oczywiście mam bezpłatną wysyłkę zwrotną ale:

- muszę zakupić opakowanie zwrotne (nawet jeśli jest to tylko bezpieczna koperta A4 to mamy 2,60)

- muszę udać się na pocztę lub do paczkomatu (w tym pierwszym przypadku mogę stracić 20min ale i 1h swojego życia, w tym drugim tylko 15min)

Czy w powyższym przypadku, jeśli błąd leży po stronie sprzedającego, nie powinno być jakieś gratyfikacji za fatygę i koszta???

Bo tak naprawdę to kupujący jest obciążony kosztami błędu sprzedawcy

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@odm72 dziękuję za Twoją sugestię, ale jaką według Ciebie formę miałaby mieć taka gratyfikacja i dlaczego my jako Allegro mielibyśmy ją proponować, jeśli błąd w podanym przez Ciebie przypadku popełnił Sprzedający? 

odm72
#7 Wielbiciel#

Nie Allegro, tylko sprzedający za waszym pośrednictwem (zwrot za kopertę, paczkę, fatygę na poczcie) - gdyby wartość gratyfikacji była porównywalna do zwrotu, to pomylony towar powinien być prezentem dla kupującego 

Gajendra
#9 Pomysłodawca#

Rece opadaja...

Drogi autorze tego pomyslu, ty oczywiscie nigdy sie nie mylisz?

oznacz moderatorów